29.8.2011

27082011 ♥ ja vähän tätäkin päivää

Tää merkintä koskee lähinnä toissapäiväistä., mikä ei aivan helpolla unohdukkaan.
Mun piti kirjoittaa tää jo eilen, mutten ehtinyt saada tätä loppuun. Isä kun laittoi koneelle, että tää sulkeutuu yhdeksältä. n_n;; Ja koska tänään on maanantai 29.8.2011, tää myös koskee tän päiväistä.

Kouluun en mene muuten kun, että mulla oli tänään äidinkielen koe.... Se tuntu siltä, että osasinkin jotain, mutten halua nuolaista ennen kun tipahtaa. Lisäksi mikä liittyy maanantaihin, j-rock maailmassa vietetään taas syntymäpäiviä. Eli siis D:n Asagi, paaaljon onnea sinulle o/ :3♥



Sekä mulle henk. koht tutumpi:

Yuuki, An Cafesta. (Sessiona DACCOlle.).

Paljon onnea jätkät, toivottavasti oli kiva päivä...
Jaappanin maassahan on jo yö ja seuraava päivä. ^^'

Olin Särkänniemen lopettajaisissa (tai siis se kesähomma) ja oon vieläkin ihan täpinöissäni... Lovexin takia enimmäkseen. Viimeisestä keikantapaisesta on ehtinyt vierähtää jo 5 vuotta (en laske pitkää kuumaa kesää keikaks, koska siellä vaan istutaan penkeillä tai olin takana odottamassa nimmareita.)
Seurana mulla oli Tuizi. :3♥

Tosiaan, esiintyjinähän tapahtumassa oli (esiintymisjärjestyksessä) Lovex, Haloo Helsinki, Reckless Love ja Doom Unit. Viimeisestä en ollut kuullut vielä koskaan.
Tosiaan, mentiin sinne sitten vähän aikaisemmin, oltiin 2 aikoihin paikalla. Ostettiin alueliput, koska mä ainaki menin sinne bändien takia. Koska Lovex alkoi soittaa vasta klo 4 mentiin Näsinneulaan.


Nää kuvat on Näsinneulasta. Istuttiin siin "Ikkunalaudalla". Tuizi tosiaan osti ton Frezzan ja mä otin jäätelökahvia. Se oli tosi hyvää ja tosi ihanasti se tehtiinkin, mutten muistanu ottaa siitä kuvaa. Too bad.

Tän jälkeen mentiin pelaamaan, tai siis Tuizi meni... Se alko pelata Air Ballsia, muttei osunu yhteenkään. Haha~ ei sillä, niihin on oikeesti vaikee osua ^^ ja lähelle ne menikin, just siit pallon alta jne.
Tän jälkeen me suunnattiin "backstagen taakse". Eli siis sinne lavarakennuksen taakse, missä on kalliot ja Hurrikaani. Heti ku tultii siihen aidan taakse ni Theon meni meidän ohi, enkä ehtiny saada sanaa suusta. Sitten Vivian lähti sieltä sisältä, meni suoraan siitä ohi... Sitten se meni siitä sisäänki, enkä saanu ees sanottua "Hei, saisinko mä nimmarin" XD Sitten se lähti taas ja kun se tuli vihdoin, niin ehdin kun ehdinkin sanoa "hei, saanko mä nimmarin". Sitten se tuli mun luokse ja kirjotti nimmarin ja sisko otti kuvan...kännykällään (ei löytyny kameran laturia ._.) 
Mä näytän tässä kyl ihan perseestä, muttei voi mitään, koska tää on vähän niinku todiste. "Olin Särkässä ja sain kuvan Vivianin kanssa".

Lisäksi Vivian on tässä ihanan näkönen, miten se mies pystyy poseeraamaan niin hyvin joka kuvassa.?


Muita ei näyttäny tulevan, no nähtiin me Haloo Helsingin bussin saapuvan. Mentiin siinä sitten sinne lavan reunamille etsiin hyvää paikkaa. Tuttiritarin ohjelma oli vielä kesken, et saatiin alkuun myös viihdykettä. Tuizi meni ostamaan meille juotavaa ja mä pidin siinä sitten meidän paikkaa. Samalla jäsenet tuli testaamaan soittimia. Sitten se keikka alko ja olin ihan kiskeissä. Pitkästä aikaa keikalla, Lovexin keikalla. Ne soitti myös vanhempia biisejä, joten osasin sanoja mukana... Work Out -levyltä kun osaan tyylini vain Slave for the glory :stä kertosäkeistön ja "You one a million". (tai jotain. ^^'). Usasta osaan vaan "fifth avenue" ja sen "U.S.A" -kohdan. :'D jaja Work Out :ista "Work out, work out". lol, en omista vielä uusinta levyä. Sitten ne soitti vanhempaa kanssa, Turn ja Take a Shot... sekä myös Guardian Angel :in. ^^ <3
Kuvia keikan tiimoilta:





Keikkakuvat oon ottanut itse, Tuizi otti kuvan musta Vivianin kanssa. ^^ 
Keikan jälkeen mentiin taas sinne taakse ja tällä kertaa tärppäsi paremmin. Kuvia todistamaan:


Taas tää. et näytän... mutta silti, koska muut. ^^'
Tosiaan, meinasin keikan jälkeen saada Julianin rumpukapulan mut sit se yks ehti vetästä sen ittelleen, vaikka se olikin jo mun kädessä MUR! (Niin ja anteeks, en jaksanu alkaa säätää noitten kuvien kans,et saisin ne vierekkäis ja stuff.)

Hessu tuli sinne taakse kokeilemaan rumpujaan ja saatiin sit jätkästä napsittuu vähän kuvia, ja nimmarikin irtos. Olli tuli siihen ovelle morjestaan, kun olin just saanu Julianin nimmarin ja se lupas,et tulee pian. ^^ Sain sit siinäki nimmarin, kaks kertaa (toinen kaverille). Samalla se sano,et hyvä ku pyydetään nimmarit ny ku ne ei keikan jälkeen ehi antaa nimmareita ku ne matkustaa toiselle keikkapaikaille. ^^ 

Niin joo, koska nimmarien välissä saatto mennä aikaa ni me vietettiin aikaa istumalla niillä kallioilla ja leikittiin hattaralla. Tehtiin partoja itsellemme jne... miten niin lapsia? :D

Partaleikit:


Hessu ja Olli ja Tuizi ja Theon:





Ja sitten mentiikin jo lavan reunalle, koska Reckless Loven keikkaan oli enää vajaa puoli tuntia.
Tulihan jätkät kanssa harjoitteleen siinä. Sitten taas vähän kuvia, harjoittelusta ja ihan keikkatunnelmistakin.
Mutta ennen sitä, keikkafiilis by mä ja Tuizi


Ja sitten niitä paremmannäköisiä ja tunnetumpia ;)






Sitten Recklessin keikka loppuikin, biisejä en muista kun en ole _niin_ paljoa heitä kuunnellut. Ainakaan vielä.;) Keikka oli silti todella mukava, vaikken laulujen sanoja osannutkaan. ^^ 

Oltiin sitten vielä sen Doom Unit :inkin keikalla, mutta akku oli vähissä,joten en ottanut kuvia. Sitä vastoin rumpali kyllä otti kesken keikan. Yleisö oli kyll aika jäässä koko keikan ajan, ei vain sen takia,että ulkona oli kylmä. Itsekkin lopulta tyydyin pään nyökyttelyyn musiikin tahdissa, ei kukaan muukaan taputtanut/kiljunut/iskenyt kättä ilmaan(?), joten en mäkään viitsinyt. Aina biisien lopussa tuli aika lamet "Whuuuu" huudot ja taputukset. Ei se kuitenkaan bändin vika ollut, ne vaan ei ollut niin suosittuja jne. ^^'

Jäätiin sitten vielä ilotulitukseenkin, ja sain otettua myös muutamia kuvia viimeisillä akuillani.



Ei sitten kai muuta.... Tää päivä oli sellanen, jota en unohda helposti.
Varsinkaan kun Lovex on ollut todella tärkeä mulle neloselta - seiskalle. Hiljaiselon aikana 
löysin j-rockin ja nyt kun Lovex tuli takas mulla on taas yksi todella tärkeä länsimaalainen, jonka
keikoille mulla on jopa mahdollisuuksia mennä. ^^ <3
Ja kun miettii,kuinka kauan oon jo näitä kuunnellut (no...olin pieni) ja sain nytten ensimmäistä kertaa heidän nimmarit ja näin keikan jälkeen. Se vaan tuntuu niin uskomattomalta ja no... niin. ^^
Tykkään nimmareista~ 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti