10.8.2011

Ensimmäinen päivä.

Anteeksi, nyt ei ole kuvia luvassa, sillä kamera. 
En nyt muista mistä lupasin teille kertoa, viimemerkinnässä. Katson sen tämän jälkeen ja toteutan lupaukseni tehdä kyseinen merkintä, sitten... myöhemmin.

Tosiaan, nyt on sitten lomat on vietetty ja arki alkaa. Tänään siis alkoi mulla koulu. Aloitan siis nyt ensimmäisen lukiovuoden Tampereen normaalikoulun lukiossa, eli Norssissa. Huomenna alkaa kunnon lukkari ja tänään saatiin tietää kaikkia tärkeitä asioita. Mun ryhmä on 11A.

Meidän koulupäivä alkoi 9:30, auditoriossa. Siellä käytiin läpi kaikenlaisia yhteisiä juttuja, esiteltiin osa henkilöstöstä jne. Siitä mentiin sitten ryhmien kanssa, ryhmänohjaajan johdolla omaan luokkaan ja saatiin kaikenlaisia papereita, käytiin asioita läpi jne. Papereiden lisäksi me saatiin syystiedote, lukujärjestys, kuulakärki, joka sisältää biohajoavaa mustetta (Norssilta siitä, että valitsimme erinomaisesti...) ja kalenterin. (samankaltaisen minkä sai ainakin viime vuonna H&M :ltä kaupanpäälliseksi halutessaan. En tiedä tältä vuodelta, en ole oikein ostanut sieltä vaatteita/koruja jne.)
Ai niin, mun piti aluksi mennä bussilla, mutta sitten aloin miettiä busseja tarkemmin, ehdinkö tällä jne. Silloin äiti sanoi, että voi viedä minut nyt ensimmäisenä päivänä kouluun. Kysyin sitten, että jos tasalta lähdetään, monelta oon Norssissa? Äiti vastas, et puolen aikoihin. No lähdettiin sitten 15 vaille ja olin paikalla viittä vaille kahdeksan. (oikeesti matkaan menee se 10-20 min. XD)

Mä uskon, et tää riittää koulupäivästä. Kiviäkin meinaan kiinnostaa tää aihe, varsinkin tältä päivältä. Jos mä sen sanon vielä, että kyllä nää 8-16 päivät on ihania ♥ Varsinkin kun niitä on se viisi kertaa viiteen päivään. (aka, joka päivä). Niin ja että mulla on matikkaa ja maantietoa neljänä päivänä viidestä. :'D

Mä valmistauduin eilen oikein hyvin tähän päivään. ;) Mä menin nukkumaan puoli kahdentoista aikoihin, tai siis lopetin dataamisen silloin. (...koska äiti alko raivoon korvan juuressa.)
Syy miksi olin niin pitkään oli se, että mulla oli mesemiitti. Juttelin kavereiden ja uusien tuttavuuksien kanssa ja se oli oikeesti kivaa... ku sai tutustua uusiin ihmisiin sen kautta ja jutella myös tuttujen kanssa ja silleen. Tosiaan, äiti sano et yhdeltätoista pitäisi lopettaa ja se valitti niiden makkarista siitä lähtien kun kello oli 10 yli. Sitten se tyyliin räjähti 25 yli ja nyt mulla on sitten silleen, etten pääse mun profiilille klo 21 jälkee. Eka ne sano,et viikon nettikielto... mutta toi kai ny korjaa tän.

Mä tykkään oikeesti näistä miiteistä. Oon ollu ny... kahdessa IRL -miitissä + gaala ja jatkot. Ja yhdessä mesemiitissä, ja eilinen siis oli toinen mesemiitti. Nyt on tulossa sitten uusia, kolme itseasiassa. Sunnuntaina on mesemiitti ruotsiksi, saan kunnon harjoittelua, koska en ruotsia osaa paljoakaan.: D Sitten syyskuussa on sellane IRL -miitti ja syys tai lokakuussa on toinen. Niin ja Traconissa on kans sitä ohjelmaa. : D Paljon tilaisuuksia tutustua uusiin ihmisiin. ♥

Mä olin eilen myös kaupungilla, menin kattomaan ton mun koulureitin bussilla ja sitte kiertelin kans. Eka menin kirjastoon, palautin pari kirjaa ja menin koneelle. (koska sillon oli miitti ja äiti ei olis tykänny jos olisin aamupäivällä(kin) ollut koneella.). Kaupungilla lähinnä ...kiertelin. En ostanu mitään suurta, lähinnä ruokaa mesettämistä varten. :'D aka, kävin East asian marketissa. Ostin sieltä jotain pihvikuppinuudeleita, persikkateetä ja sitruunalla maustettua japanilaista vihreää teetä. Lisäksi ostin onnenkeksin ja sen mukaan mulla on loistavia mahdollisuuksia tulevaisuudessa. Sitte kävin normikaupassa, ostin salmiakkipastilleja ja kaksi pätkispatukkaa. Niin ja halusin maistaa sitä ihme popcornijäätelöä. Se oli ...ihan hyvää itseasiassa. :'D Se vaa oli niin iso, niin iso. En meinannu, enkä jaksanu, syödä sitä kokonaan. Sitte kiertelin yhen kirppiksen ja pari levykauppaa, mutten löytäny niistä oikee mitään niin kiinnostavaa mikä olis sopinu rahakukkarolle.

Siinä oli kai kaikki ny vähäks aikaa. Katotaan millon palailen asiaan, mutta siihen asti. : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti