21.8.2011

Sunnuntain fiiliksiä.

Tosiaan, kuten eilen kirjoitin olin elokuvissa, pitkästä aikaa.
Mä lähdin bussilla elokuvateatterille ja olin puoli tuntia ajoissa... En ollu harmainta aavistusta mitä tekisin, joten istuuduin sellaselle kivahommalle, otin kännykän eteen ja twitteriin. Tuli myös huomattua, että Tampereen keskusttassa oli pirun kylmää illalla. Mulla oli farkut, toppi ja sellane semipaksu huppari ja silti oli vilu. (t: ihminen, joka meni viimetalvena kouluun yllään valkoinen huppari, farkut, tennarit, villasukat, lapaset ja pipo.) Okei, ei se ollut yleistä, mutten jaksanut/ehtinyt ottaa takkia mukaan.

Keskustassa oli joku ihme chili-tapahtuma. En juuri kiinnostanut, joten en mennyt seuraamaan. Menin Sipearian alakerran kautta Finnkinon elokuvateatterin eteen n.20 yli. Ne liikennevalot on aika... paskat. Mun kaveri tuli onneks ajoissa enkä joutunut siis seisomaan kauaa, mentiin sit ostaa liput ja herkkuja. Mulle oltiin ostettu jo aikasemmin jotai kaupasta ni otin sitten sen lasten kombon. Sittte ku olin laittamassa mausteita mun poppareihin ni se koppa tippu lattialle ja menetin siinä sitten 2/3 osaa mun poppareista. Miettikää siinä sitten kuinka paljon niitä jäi kun kyseessä olivat _lasten_ popparit. Onneks mulla oli omia herkkuja sit korvaamassa niitä... eikä herkut oo koskaan ollu se main point elokuviin mennessä.

Siitä me mentiin sitten itte saliin ja pakko myöntää, että elokuva oli tosi hyvä. Mä en itse oli juurikaan jännitys,scifin suurkuluttaja, mut se oli ihan omaa luokkaansa. Propsit elokuvan tekihöille siitä, etteivät he olleet tehneet apinoista mitään "I kill you 'cause you are a human!" monstereita. Ei, ne olivat lähinnä ihmisenkaltaisia, inhimillisiä ...henkilöitä. Lisäksi siinä oli hyviä pointteja, joista nostaisin päällimmäiseksi sen, että ihminen ei voi, eikä saakkaan hallita/tietää kaikkia asioita. Jos ne näin silti tekevät voi seuraukset olla mullistavia, eikä aina siihen hyvään suuntaan. Elokuvassa se oli tietysti suurrenneltu, mutta se oli kuitenkin _elokuva_.

Eli, jos harkitsette kyseisen elokuvan katsomista, suosittelen sen katsomista. o/

Toisiin asioihin. Tänään on eräiden herrojan syntymäpäiviä.Nimittäin:
Tatsuro (MUCC)

Giru (ex. Vidoll)


 Onnea siis molemmille ♥
MUCCusta tulikin mieleen, että voisin siivoilla tänään kuunnellessani sitä levyä, jonka ostin Animeconista. Taisin jo mainita Animeconia koskevassa merkinnässä, että ostin sieltä MUCCun levyn. En ole vielä ehtinyt/jaksanut kuunnella kyseistä levyä, vaikka kaverini, joka "perehdytti" mut paremmin MUCCuun sanoikin, että se on hyvä levy ja tein hyvän valinnan. ^^'

Ajattelin, et voisin samaan syssyyn liittää pari kappaletta. Kummatkin ovat MUCCulta, koska en juurkaan Vidollia ole kuunnellut, (Anteeki Vidoll / Giru -fanit ._.)
Nämä kaksi kappaletta ovat mun lempikappaleita MUCCulta. Yasashii utan avulla löysin kunnolla MUCCun ja Libra on vaan niin... ♥ Mä tykkään sen musiikkivideosta, valkoinen ja musta Tatsuro laulaa toisilleen ja silleen. ^^

Tänään on vielä paljon tekemistä. Pitäisi siivota huone, tehdä läksyt, viedä koiraa ulos. Sitten sellasia "olis kiva tehä jos on aikaa", esim. lakata kynnet. Kattoo ny, koska läksyt ja siivous vie mut tuntien _paljon_ aikaa. v_v Ei jaksai mut kai se sitten on pakko. n_n;;

Tosiaan, huomenna mun pitää toivoa parasta. Huomenna on japaninkurssille ilmoittautuminen. Se alkaa klo 17, mä pääsen koulusta klo 16. Olen suunnilleen puoli kuudelta kotona, mut onneksi äiti tulee muo siinä sen verran, että se sano isälle, et hakee mut töiden jälkeen, et pääsen sit autokyydillä ni ehdin sit toivottavasti ilmoittautua. Ei siinä muuta, mutta ne kurssit on aika ...suosittuja. No toivon parasta, koska haluaisin oikeasti oppia puhumaan ja kirjoittamaan japania/japaniksi. Motivaatio olis ainaki kohdalla ja sillee. o/

Tosiaan, en keksi nyt oikeen mitään... kirjoitettavaa. Joten kai se on nyt tässä tän merkinnän osalta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti