20.8.2011

20082011

En keksinyt mitään ihmeellistä otsikkoa joten päätin laittaa tän päivän päivämäärän, ihan vaa jos sitä ei tajunnu. ;)
Tosiaan, lisäilin eilen kaikenlaisia blogeja luettavaks, tajusin et näin se on helpompaa kun se, et ettis jotai linkkejä vilkaistakseen onko uusia kirjoituksia tullut. Eilen en ehtinyt oikein mitään kirjoittamaankaan tänne, koska kun olin saanut kaiken tehtyä kone ilmoitti "sinut kirjataan 3 minuutin jälkee ulos.". Ja jos joku nyt mut tuntee niin tietää, et mulla menee aina enemmän kun pari minuuttia bloggauksen kirjoittamiseen. (vaikkei sitä aina laadusta huomaakkaan, lol.)

Tosiaan, ihan jees kun en kirjoittanut mitään, koska nyt voin kirjottaa eilisestä ja siitä taaksepäin, sekä tästä päivästä. Eli siis. Meen tänään mun kaverin, Even kanssa elokuvaan. Mennään katsomaan se uusi elokuva, Apinoiden planeetan synty.Tässä vieressä on se traileri, jos joku ei ole nähnyt tai ei muista, minkälainen se nyt taas olikaan.
Mennään siis 20:45 näytökseen ja se siis kestää sen vajaa kaksi tuntia. (Finnkinon sivuilla sanotaan sen kestävän 1.46). 





Sitten asiasta toiseen, tiedättekö koirien possulelun?
<-- Siis tällaisen. Lunalla on tuollainen ... kaksikin. Toinen ulko- ja toinen sisäleluna. (kaksi sen takia, että Luna onnistui rikkomaan ensimmäisen, ja ostimme uuden, jolla hän sitten leikkii sisällä. Kuitenkin, isä heitteli Lunalle ulkona possua ja tuuli sitten osui siihen niin, että possu lensi suoraan puun oksalle. Luna nousi puun runkoa päin, muttei hän tietysti saanut sitä, koska se oli niin korkealla. Koko perhe yritti saada sitä alas, heittämällä fresbeetä ja palloja. Lopulta saimme kun saimmekin possun alas. No ainakin meillä oli hauskaa, vaikka sainkin haavan jalkaan. (Luna meni jalkani ympäri ja se pieni ulkohihna, josta Luna on kiinni hankautui nilkkaa vasten ja nyt siinä on kirvelevä, punainen haavantyylinen.

Äiti kävi tossa äsken siskon ja isän kanssa kaupassa. Ne kävi hakee ruoan, ostaa jotai juttuja ja sit äiti osti mulle K-ON 2. Ja nytte sit mun sisko omi heti sen kirjan, lukee sitä samalla ku syö jotai suklaakarkkeja. Ei siin mitää mutku se tekee sitä aina (ja se kirja on MUN ja mä halusin lukee sen, heti ku lopetan koneella ;_;). Kun sain K-ON :in ykkös osan ni se alko lukee sitä mun huoneessa ku taistelin koneen kanssa... Sitte ku mun piti näyttää joku juttu ni se vaa alko lukee sitä kirjaa. (tiedättehän kuinka ärsyttävää se on, että näytät esim. jotain videota/videoita ja sitte ku käännyt ni näät että se henkilö jolle näytät niitä esim. lukee tai näprää kännykkää v_v'').

Musta jotenkin tuntuu, että oon "sopeutunut" Norssiin aika hyvin. Tai ainakin niin eräs Norssilainen ystäväni sanoi, joka on parissa samassa kurssissa. Lähinnä se lähti liikkeelle siitä kun torstaina, ryhmätyötä tehdessäni mun fysiikanopettaja kysy yhtäkkiä:
"Pinja, tulitko sä Norssista?"
"Een...Mä tulin Clasusta..."
"Aijaa, ku sä vaa näytät niin tutulta."

Lisäksi mun historian opettaja teki meille istumajärjestyksen. Mä istun nyt sitten ihan edessä, opettajan pöydän edessä. Huvittavaa sinäänsä, koska en ole juurikaan puhunut tunneilla (ei siltä kirjottamiselta oikeen ehdi) ja jos pari sanaa oon vaihtanut niin ei se ainakaan tuntia ole häirinnyt. No anyway, paikat on nämä enkä voi sille mitään... kaipa.

Äiti lähti viemään Lunaa eilen koirapuistoon ja mä lähdin kans seuraksi. Siellä oli tällä kertaa jopa koiria. (Toi oli mun neljäs kerta siellä ja kahtena kertana ei oo ollu yhtään koiraa ja nyt oli sit toinen kerta kun oli.:D). Siellä oli kolme koiraa Lunan lisäksi ja niin Luna sai juosta muiden kanssa. Oli se aika huvittavaa katsella niiden menoa, eikä Luna vetänyt juuri ollenkaan kotimatkalla, koska se oli niin väsynyt.

Tosiaan, mä voisin nyt mennä kattoon ne vaatteet mitä aion laittaa sinne leffaan ja silleen. En oo jaksanu tehdä ittelleni vielä mitään (aka, oon vielä yökkärissä, sekanen tukka jne.) Juu ja voisin laittaa ton kameranki vihdoin latautuun, samalla kun laitan myös mun kännykkäni, ni saisin otettuu myös kuvia, ettei suurin osa postauksista olis sellasia kuivia 'päläpälämäsitäjatätäpälä'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti