11.9.2011

Tracon VI

Koska monet, jotka ovat Traconissa olleet ovatkin tehneet jo postaukset niin voisin minäkin sitten yrittää jotain kirjoitella. Ensin täytyy kyllä sanoa, etten ole vieläkään löytänyt mun kameran laturia ja mun kännykkä jäi kotiin, niin luvassa ei ole edes kakkoja kännykän kamera kuvia.
Tosiaan, mennään siis sitten asiaan.

Mä menin siis Traconiin Tuizin kanssa. Meidän _piti_ mennä jo avajaisiin, muttei kuitenkaan ehditty bussiin, koska allekirjoittaneella meni vähän kauemmin aikaa kun oli tarkoitus. Etsin säärystimiä, joita en sitten kuitenkaan laittanutkaan. No anyway, oltiin siellä sitten vähän yli 11 ja mentiin sitten ensimmäisenä Tsukicon -paneeliin. Kierreltiin sitten ympäriinsä, koska ohjelman alkuun oli aikaa. Tavattiin siinä sitten Nelli ja Maria (Allisapp). Odotettiin sitten siinä juttelemassa ja näin Nooran. Vähän sen jälkeen myös Meepu liittyi seuraan. Kierreltiin siinä sitten vähän aikaa, ulkona näin Farnan ja Netan, juttelin heidän kanssa. Sen jälkeen jatkettiin kiertelyä kunnes mentiin jonottamaan Hopeanuoli -musikaalia, n.50 minuuttia aikaisemmin. Päästiin sitten ihan hyville paikoille ja se musikaali oli todella ihana. Mulle tuli kauheet kylmän väreet ja purr. Se vaan oli parhautta, myös Takahashin mielestä o/. Musikaalin jälkeen päästiin vähän aikaisemmin Iltabileiden paikkaan, katsomaan Jenlayn soundcheckiä. Siellä oli jo Allisapp, Meepu ja Krista. Nelli tuli vähän myöhemmin. Mentiin siinä kauppaan ostamaan ruokaa, mutta tultiin takaisin ennen keikan alkua. Mä tosiaan tiesin/tunsin jo pari jäsentä Jenlaysta (ex. X Reblica ). Olivat taannoisessa X -miitissä, jossa myös soittivat akustisesti pari kappaletta. Ennen keikkaa mä näin Jossun. (Oli ihana nähdä, oli ikävä ;;--;;♥).

Keikan jälkeen tuli SE ohjelma. Se ohjelma minkä takia mä olin Traconista hyvin innoissani, eli siis Lafi -tapahtuma. Oli ihana nähdä uusia kasvoja ja myös niitä tutumpia. Siellä luettiin kolme ficciä, yks lyhyt (kaunis) one-shot, yks mukahuumorioneshot (by me n_n;;) ja aprillipilan ylläpidon yhteisficci. Sen jälkeen leikittiin Ameba -leikkiä j-rockareilla. (Miku -> Ruki -> Kaoru -> Gackt -> Yoshiki -> hide aka pääsee pois). Musta tuli sitten vuoden Ruki.XD Kävin sitten myös anime-karaokessa kun ei ollut kamalasti jonoa. Lauloin Tuizin kanssa SIDon RAINin ja Dango Daikazokun. Jälkimmäisessä ei mikki toiminut kunnolal n_n;;. Meidän seurana oli Chibitutti_, joka lauloin ensin yksin LM.Ceen 88n ja sen jälkeen Tuizin kanssa Nightmaren the worldin. Kokeilin myös parapara peliä, muttei se onnistunut. Lafi -jutussa me alettiin ensin pelata Hirsipuuta j-rock sanastolla, mutta se vaihtui nopeasti piirrä ja arvaa -peliin, jota me pelattiinkin reilu 3 tuntia. Loppu puolella ei ihmisiä enää oikein innostanut pelata.

Aamulla katseltiin jdoramaa ja jäätiin sitten Tuizin kanssa auttamaan Ellua, Hennaa ja Minnaa laittaan paikat kuntoon. Sovittiin myös, että Minna tulee meidän kanssa katsomaan Cosplay deittiä. (Deitistä jäi parhaiten mieleen, että L  oli yhdessä kysyjänä, ja yleisöstä valituista Mello oli valittavana :D). Mä menin myös Furityöpajaan, jossa oppimisen lisäksi pääsin lopussa opettamaan ihmisille An Cafen Smile ivhiban ii Onnan fureja. Sitten mentiin japsirokkifoorumin miittiin, mut häippäsin siitä nopeesti Tuizin ja Nellin kanssa Cosplay esityskisaan... Osa oli ihan hyviä, mut muo väsytti valvotun yön jälkeen ja tuli sellanen fiilis, et olisin nyt kyl mielummin siel miitissä. Lähedettiin vähän aikaisemmin, joten päätin mennä ostamaan jotain Jrock Suomen pöydästä (he vetivät furityöpajan ja Tsukiconpaneelin.). Mä sain kiitosta opettaessani An Cafen fureja. ^^ Ostin kaksi flyeriä (2 euroa. En oo kuullukkaan bändeistä, mut ne on ihan sairaan kivan näkösiä,et oli pakko ostaa ^^'). Sain kuapan päälle sellasen kivan An Cafe -jutun, kun ne tuli 08 Suomeen, ihan vaan sen takia, et mä opetin niitä fureja ja tykkään niiden musasta. Tuli heti sellanen olo, et kun ne alkaa järjestää Tsukifestiä ni jos voin ni voisin liittyy vänkäriks ja tehdä mahd. hyvää työtä ja silleen.

Tän jälkee mentii päättäjäisiin. Oli aika helmi tunne ku nähtiin Meepu lavalla, kun kaikki työntekijät nous lavalle, ei toki annettu Nellin ja Tuizin kans kovia aploodeja, ei ;)
Kaiken kaikkiaan mulla oli aivan ihana viikonloppu, kiitos kaikille ja toivottavasti nähdään taas jossain.
ootte ihania, pus. ♥

Ainiin, mä näin ohjelmien välissä myös Essin (ja toisemme näkeminen Traconissa oli aikoimoinen yllätys kummallekkin, ollaan piiloernuja koulussa *hih*) ja Mallun.


välikommentti, en jaksa värjätä kaikkia noita nimiä punaiseksi ;_; Mä jatkan sen joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti