30.9.2011

viimeviikonlopun viimeviikonloppu o/

Koska en ole saanut aikaiseksi siirrettyä kännykän kuvia koneelle aikaisemmin, ei ole tullut otettua itseäni niskasta kiinni, että tekisin blogimerkintää. Nyt kuitenkin sain kuvat siirrettyä, joten voin nyt tehdä merkinnän kuvien kera.

Otsikko kertoo jo jonkin verran, kerron mm. toissaviikon sunnuntaista.
Menin silloin kaupungille silloin Essin, Alilan ja Jonnan kanssa. Mentiin ensin Bonus -kirppikselle ja siitä valuttiin sitten Koskikeskukseen. Itse en etsinyt mitään, mutta muilla oli Hetalia cosseihinsa juttuja vielä etsittävänä, mm. valkoinen toppi, ruskea liivi jne. Olin sitten mukana auttamassa ja mentiin me myös syömään Raxiin.
Silloin siellä oli Lastenviikot, joten tarjolla oli mm. hymyperunoita, jotka olivat todella suloisia mun mielestä. Ikävä kyllä niistä ei ole erikseen kuvaa, mutta eräs juttu oli pakko kuvata, sillä sellaista ei yleensä nähdä, tai ainakaan itse en.


En mä ainakaan kamalan usein oo törmännyt Vaahtokarkkipitsaan. Oletteko te?
Se oli oikeestaan ihan hyvää.... (kuva oli kyllä ihan oikein päin koneella xd Anteeksi, että olen laiska enkä jaksa alkaa säheltää tämän kanssa nyt enempää ^^')





Tosiaan, Koskarissa me lähinnä juteltiin, juteltiin vähän lisää, katseltiin kaikenlaisia juttuja ja juteltiin vielä vähän lisää. Aika meni nopeasti, olin suunnilleen 12.30 keskustorilla ja lähdin 18.00 aikoihin, sillä oli pakko lukea Maantiedon kokeeseen.... Tosin lukeminen ja muutenkaan panostukseni ei sinäänsä näkynyt, sillä sain numeroksi 6-, mikä on suhteellisen huono, verraten, että viime vuonna sain kokeesta 7½ ilman lukematta...

Tosiaan, nyt on koeviikko ohi, vihdoinkin. Se alkoi maanantaina äidinkielen kokeella, tiistaina oli historiaa ja keskiviikko oli "vapaa". Meillä oli silloin vain musiikkia ja uintia. Uimahallista lähtiessäni näin btw mun opettajani ala-asteelta. (kyseinen opettaja opetti muo 5 vuotta.). Uinnin jälkeen näin äidin kaupungissa ja mentiin heti syömään Marusekiin. Siellä oli lounas, joten mukaan kuului Miso-keitto, salaatti ja ruoan jälkeen kahvi tai tee. Otin Getou -aterian, jos jotain kiinnostaa mitä se sisältää niin listan löydät täältä.
Tän jälkeen mentiin Sokokselle, 3 + 1:lle, sain huulipunan ja hiusharjan. Sitten mentiin Jameraan, jonka takia me alun perinkin mentiin kaupungille, eli ostamaan mun uuden jakson kirjat.

Torstaina oli englannin vuoro ja nyt tänään oli fysiikan koe. En tiedä kuinka pahasti feilasin näitä kokeita, mut yritys oli täys kymppi... tai ainakin 9 :'D. Oon saanu vaan mun intensiivikurssin kokeiden numerot ja kokeet, kummatkin meni sitä kutoslinjaa... loistava aloitus siis ; ) tai sitten ei.

Ainiin, oon yrittänyt koko viikon metsästää Leijonakuningas -elokuvaa ja vasta eilen myyjä kertoi, että sitä ei ole ollut pariin vuoteen saatavilla, koska se on niin suosittu ja menee nopeasti jne. Kuitenkin diamond -versio julkaistaan ensi kuun loppupuolella ja mulle luvattiin, että saan sen silloin. Se nyt sattuu olemaan mulle aika tärkeä elokuva. ♥ Mut sen sijasta sain toisen Disney klassikon, nimittäin Kaunotar ja Hirviö. Lisäksi mulle ostettiin myös Jali ja Suklaatehdas. Mä niin rakastan kumpaakin elokuvaa ja ajattelin kattoo ton ekan huomenna, kun en ole katsonut sitä vuosiin. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti