10.5.2013

\\ HAPPY BIRTHDAY ME //

Mulla on ollu tässä monenlaisia ajatuksia, mitä päivitellä ja oon kans saanu niitä kirjoitettua vähän... mut ne sit on jäänyt. Mut nyt mä ajattelin, et voisin tulla puhumaan vähän mun synttäreistä, jotka siis oli 23.4! o/



 
Tona tiistaina mä sit ylitin tän "maagisen" iän, eli tämä neiti on nyt 18 vuotias. Pari viikkoo ennen mun oikeeta päivää sain kuulla tästä vähän kaikkialta. "En voi uskoo et mun pikku Pinjasta tulee 18" yms. Tai "Mitä juomaa sä sit haluut sillo, kun oot 18? Mitään paljoo ei ainakaan aamulla kannata, kun meet kuitenkin kouluun." Näinhän sitä vähän suunniteltiin, mut todellisuus tuli vastaan ja olin kivasti kipeänä synttäripäivänä. Onneks sillon olin jo paranemaan päin, kuitenkin~
 
Maanantai 22.4.
 
Mun kummisetä oli soittanut aikaisemmin kysyen, et olisinko halukas menemään jääkiekko-otteluun hänen kanssaan. Vastaus oli tietysti "toki", koska jääkiekko on tosi jees yms. Tää oli vähällä peruuntua, koska vatsatauti iski viikonloppuna täällä, mutta onneks maanantaina oli jo vähän parempi olo iltapäivästä, joten matkaan lähdin.
 
 
Kummisetä saapui oven taakse vähän vaille 6, ja lähdettiin matkaan. Ajomatkalla puhuttiin vähän kaikenlaista ja sain sit synttärilahjankin siinä vaiheessa, mikä oli toiveeni mukaan rahaa. Tää ottelukin oli itsessään osa synttäriä. Siellä sit otettiin vähän juotavaa (limsaa) ja ihan lopussa oli sylissä kans nakkimuki. Peli oli semmoinen maratoonipeli, joka kesti yli 100 minuuttia!! Me oltiin hallilla siinä 18:20 ja lähdettiin 23:00. Tamperelaisena tietysti kannatin Tapparaa, mutta eipä tuo häviö kovasti satuttanut, koska oikeastihan olen Ilveksen miehiä. (;
 
Kaiken kaikkiaan päivä oli tosi jees. Tosin, illalla oli taas vähän huono olo, koska tiesin et ne nakit olis pitäny jättää syömättä (vaikka söinkin vain 1½ neljästä), Niinpä, tiistainakaan ei ollut asiaa kouluun. Eikös ollutkin hieno syntymäpäivä, makaan pyjamassa peiton alla about koko päivän? ;3
 
Äiti ja isä lähti käymään kaupassa ja sain samalla lahjoja. Mullahan oli siis jo alkujaan synttärilahjana lippu Plunklockin keikalle, joka oli eilen 9.5. Mut siitä ei sit sen enempää~ Tosiaan kun äiti ja isä tuli kaupasta, sain vähän asioita.
 

 
Eli siis tommonen lasikuppi, joka on korurasia. Sit sain pari breezeriä ja oranssin hupparin (josta ei oo tähän hätään kuvaa, sori ;u;).
 

Tuizilta sain tommoset ihanat tähtikorvikset.

Illemmalla meillä oli sit perheen kesken kakkukahveet. Äiti keitti kahvit, Tuizi koristeli kakun yms. Kakun lisäks meillä oli pullaa, keksiä ja muita herkkuja. Namnam!


 
Tästä vähän illemmalla meillä oli sit vielä erilainen "kokoontuminen". Äiti oli ostanut pullon ns. aikuisten kippisjuomaa, eli skumppaa. Sitä sitten kilisteltiin ja juotiin ja juteltiin + katsottiin kans ruusuja, jotka kummisetä oli edellisiltana tuonut (18 kukkaa~ ^^).
 
skål



Synttärit oli aikalailla siinä~ Täti tosin kävi samana päivänä käymässä ja toi lahjan. Sain rahaa ja sellasen herkkupussin, missä oli lakua, suklaamuna, puuhapete karkkeja yms

--
Viimein sain tän viimeisteltyä ja kirjoitettua loppuun. Sori et kesti kauan ja anteeks tää pitkä postaustauko. ._. Mun ei pitänyt pitää mitään sellaista ja kaikenlaista on tapahtunutkin,et asiaa riittäis mut... sen takia mulla onkin ollut vähän energia nollissa, kiitos koulun. </3 No mut, palaillaan tässä vielä muutamissa aiheissa. Ette tiedäkään, kuinka paljon mun tekis mieli kirjottaa nyt jo Plunklockin keikasta, koska oon puhunut siitä koko päivän ja yyh, mut ootan et saan noi pari muuta asiaa kirjoitettua ja et se menee sillee loogisessa järjestyksessä. Jos ei mitään mullistavaa tapahdu ni seuraava postaus olis varmaankin vapusta, jonka yhteydessä tulee yli viikon myöhässä oleva "song of the month" -huhtikuu. ^^;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti