31.3.2013

Whii~ + the music video of March

Hello~!

Päivitystä olis siis taas luvassa. Vähän sellai random. meiningillä, okei. Ihan vaan sen takia, et mä en oikeen oo tehny _mitään_ tällä viikolla, koska oon ollut koko viikon kipeenä. Nyt alkaa jo helpottaa, tosin tää yskä tappaa mun kurkun ihan just. ._.

Sovittiin Kupliissa sp:n kanssa, et tuun maanantaina koulun jälkeen viettämään aikaa the GazettE:n parissa. Katsottiin siinä sit vähän DVD'tä, juteltiin yms. Oli kyl tosi mukava päivä~ ^^

Again, a little update. This is more or less pretty... random, okay~ That's because I've been sick and that's why I haven't done almost anything this week. Now it's getting better, though this cough's gonna kill me. ._.

On Monday, I went to sp's place (we had talked about that in Tampere Kuplii) and spent the day with the GazettE. We watched some DVD's, talked etc. It was nice day~ ^^

SP's the GazettE (Cd & DVD etc.) collection~
(And some of her stuff is even missing from the picture !!)
Maanantaina mulla oli vaan kauhee pärskiminen päällä, joten söin päivän aikana melkein kokonaisen askin niitä myntonin väkeviä kurkkukarkkeja. Tiistaina jäin kotiin, mut keskiviikkona oli pakko raahata taas luunsa kouluun, koska mulla oli ruotsin koe. En uskalla miettiä miten se meni, koska edellisenä iltana oli ollut se 39 astetta kuumetta. Ei ihme,et sanat ei tuntu menevän kaaliin. Sit kokeen jälkeen esitin mun ja kaverin hissantyötä luokan edessä ja lähdin kotiin (oltiin siis sovittu tää ihan opettajan kanssa) ja niin. Sit oon vaan ollu kotona.

So yeah, on Monday, I only had terrible cough and I ate almost hole packet of very strong throat candies. On Tuesday, I didn't go to school at all, but on Wednesday, I had to. I had Swedish exam + history presentation. I don't really want to think, how the exam went since the last evening I had had high fever. After the exam and history presentation, I went straight to home to rest. And after that, I had just spend time at home.


Mä oon rakastunut viimeaikoina Snickers -patukoihin. Ne vaan on niin hyviä *-* Ennen en tykännyt niistä melki ollenkaan, koska olin sillee "hyi, pähkinöitä suklaassa". Anyway, tällä viikolla äiti osti sellasen pussin, mis oli tollasia minipatukoita (Snickers, Mars, Twix, Milkway etc.). Syötyäni pari tommosta kahvin kanssa, mulle tuli niin huono olo, et ei oo tottakaan! Taisin tosiaan olla kipeä. :'D

I've fallen in love with Snickers chocolate bars. They are just to good~ *-* When I was younger, I didn't like them since I didn't like peanuts in chocolate~ Anyway, mum bought this week a bag of different kind of mini chocolate bars (just like Snickers, Mars, Twix, Milkway). After I ate few of them, I felt like thrown up... so, it looked, that I was really sick. :'D



An Cafe julkaisee taas uutta! Singlen, jonka nimi tulee olemaan Kimi no Machi. Tästä An Cafe ilmoitti niconico -livessä, ainakin kuulopuheiden mukaan. Itse en liveä ehtinyt/muistanut katsoa. Singlestä vielä sen verran, että sitä, ainakin nykyisten tietojen mukaan, tullaan myymään japanin kiertueella. Aika söpö toi uus outfit.

An Cafe is going to release new single. The single's name is going to be Kimi no Machi and you'll be able to buy it only from their Japan tour. (at least, that what I've heard). They told about the single in their niconico program. Anyway, the outfit is cute, isn't it~




Mä kirjoitin siitä, että Jenlayn on Plunklockin lämppärinä. Mä oon miettinyt jo hetken, et pitäiskö mennä. Vähän yli viikko, mä päätin, et mun on pakko päästä. Mä olin menossa Plunklockin keikalle jo viime vuonna, mut valitettavasti, en päässytkään. Valehtelisin, jos väittäisin, et Jenlaynin tuleminen lämppäriksi ei vaikuttanut _ollenkaan_ mun päätökseeni. Mua kiinnosti keikka jo ennestään, mutta mun blogia lukeneet on voinut huomata, et pidän Jenlaynistä ja heidän musiikistaan paljon. Oon ollut muutamalla keikalla ja aina lähtenyt hymyssä suin. Siispä, tää fakta muutti lauseen "I want to go to the gig" muotoon "I must go to the gig". Mulla on jo kaikenlaisia suunnitelmia tän varalle, ja olis aika paskaa, jos ne ei toteutuiskaan!

I while ago, I wrote that Jenlayn's going to be Plunklock's Opening act. I had already thought, if I should go there or not. A little over a week ago, I decided, that I must go there. I was going to Plunklock's gig already last year, but in the end, I couldn't make it. I would lie, if I'd say that the fact, that Jenlayn is going to be Plunklock's opening act, didn't affect at all with my decision, if I'd go or not. I mean, if you've read my blog, you can notice that I really like Jenlayn (the band + music) and I've always enjoyed their concert. So it changed the sentence "I want to go to the gig" into "I must go to the gig". I already have some plans for the gig, so it would be pretty sad, if I couldn't go.

Ainoo asia, mikä mua nyt tässä jutussa hermostuttaa on se fakta, et mulle ei oo vielä sitä lippua. Vanhemmat ei oo näyttänyt mitään punasta valoa, se on enemmänkin sellasta... vaaleanvihreetä. Eli siis mulla on hyvät mahdollisuudet, koska
1) En oo ollu vie millään keikalla (Ei voi sanoa, "mutkun näit jo tän ja tän")
2) Se on helatorstaina -> vapaapäivä koulusta
3) Keikka alkaa suht. aikaisin -> Ei välttämättä mee kovin myöhään, et tuun kotiin. (niinku LM.C'ssä, Jenlaynin Hypeconin keikassa & Antikussa meni :'D)
4) Liput ei oo kovin hintaiset.

Tää ei valitettavasti kuitenkaan muuta sitä faktaa, et mulla ei oo edelleenkään lippua tonne. Mä oikeasti haluaisin mahdollisimman nopeesti jotain konkreettista, johon turvautua. Tällä hetkellä ainoa, johon voin turvautua, on lupaukset. Lupaukset on loppujen lopuks sanoja, jotka ihminen on jossain vaiheessa sanonut. Sanat taas on helppo mitätöidä, vaikka siitä tuliskin paska fiilis. Pelkkä "Et sä mee sinne keikalle. Tai voit mennä, mutta rahoitat lipun/matkat yms. ite" ja se on siinä. Vaikka mä kuinka luotan ja toivon, mä en saa rauhaa tän kanssa, ennen kun mulla on oikeesti jotain konkreettista lupausta siitä, et pääsen keikalle, you know~ Tällä hetkellä emme voi muuta, kun pitää peukut pystyssä!

The only reason to be a bit nervous of the gig is, that I don't have the ticket yet. My parent's hasn't really said no, and I have pretty good chances to find myself in the concertline, 'cause:
1) I haven't attend to any gig yet (not any excuses like "You have already seen this and this band")
2) The day's going to be free from school, anyway
3) The gig is going to start pretty early -> It might not take so much, to come to gome. (like it took, when I was watching LM.C, An Cafe and Jenlayn's HypeCon gig)
4) The ticket is not so expensive

Unfortanately, it doesn't change the fact, that I does't have any concrete things to rely on/trust. I have only words, and as known, promises/words are so easy to break. The hole things will fall down, if for example mum'll say "You won't go there... or, you can, but you have to get the money by yourself". Even though, I really trust them, I can't get any peace without some concrete promise, that I can go to the concert, you know~


Seuraava asiani liittyy tähän bändiin, tässä yläpuolella ↑

The following thing will be related to the band above ↑

About kaikki Jrock fanit varmaan on ainakin kuullut, että the GazettE rantautuu vihdoin Suomeen, tän vuoden syyskuussa. Tarkemmin sanottuna 29.9.2013! Oli kyllä yksi hienoimmista aamuista miesmuistiin. Mä tosiaan nukuin aika myöhään, johonki yhteen asti. Sit nousin ja kävin juomassa aamukahvia. Lopulta päätin sit avata koneen ja suuntasin suoraan naamakirjaan, missä katoin ne ilmotukset. Sit huomasin, et mut oltiin kutsuttu Jrocksuomen tapahtumaan, the GazettE, Helsinki, 29.9.2013, ja olin ihan sillee "wuuut~ o-o" ja tavallaan juoksin sit keittiöön ovet paukkuen kiljuen "viimeinkin" niin,et aiheutin siskolle melkein sydänkohtauksen. ^^'

Mä niin haluan mennä tänne keikalle! Mun kaveri, jota en oo nähny sit viime LM.C'n keikan (eikä sielläkään ehditty jutteleen kunnolla~) on tulossa ja suunniteltiin,et nähtäis sit siellä. Täytyy toivoa, et saan hommattua sen lipun ja pääsen nauttimaan musiikista ihan livenä. Ja ääh~ En oo vieläkään oikeen rekisteröinyt tätä tietoa päähän, niin en osaa sanoa vielä mitään.

So, as many Finnish Jrock fans already know, the GazettE is going to come to Finland, finally (after six long years~). More specifically, 29th of September. It was one of the greates morning in long time. I woke up pretty late, I went to enjoy my morning coffee and after that I went to Facebook. There, I noticed that I've been invited to happening "the GazettE, Helsinki, 29.9.2013" and I just... kinda ran to the kitchen and screamed "Finally". I almost cause my sister a heart attack. ^^'

I so want to go to that concert! My friend, which I haven't seen since last LM.C's gig (and we didn't have much time to talk in there, eather) is also going, and we were planning to meet here. I must hope, that I'll be able get the ticket, so I could enjoy a great music in live. And... well, I haven't still kinda understood that they are really going to come here, so it's pretty hard to say anything.

Ketään muuta menossa Plunklockin (+ Jenlayn) ja/tai the GazettEn keikalle?

So, anyone's going to Plunklock (+ Jenlayn)'s and/or the GazettE's concert, in Finland?

~○~○~ MUSIC VIDEO OF THE MONTH ~○~○~
March


Yeah, not a music video this time. Of course, I would have had put Jenlayn's Seven Steps music video. I mean, I have listened Jenlayn A LOT this month, especially while these few months but... I wanted to be honest~ I have listened Lonely Fall (2012 remake) the most of them songs now. I like it so much, and it's one of my favorite songs atm. Can't help it~ Hope you like it, as well! o/

6 kommenttia:

  1. GazettEn keikalle olen minäkin tulossa ehdottomasti. Puoli vuotta tuntuu niin pitkältä odotusajalta :D Mutta tuosta Plunklockista en vielä tiedä. Toisaalta haluaisin mennä, mutten tunne bändiäkään ollenkaan. Kuuntelin vain muutaman biisin, kun kuulin, että tulevat Suomeen XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Puoli vuotta on kyll pitkä aika, mut ainakin on aikaa kerätä rahaa keikkaa varten, et saa sit ostettua kaikkee tavaroita sieltä. :D t: ikuinen materialisti. ♥

      Ja jos ihmeessä on rahaa/aikaa/kiinnostusta Plunklockin keikkaa kohtaan niin tuu vaan. Itekään en oo paljoa bändiä kuunnellut, jäseniä on tullu seurattua naamakirjassa ja twitterissä. :'D Ite meen sinne lähinnä sen takia,että keikat on ainakin mun mielestä mukavia kokemuksia ja sieltä oppii lisää bändistä. Esim. biisit voi olla ok, mut livenä ne voi vetää tosi hyvin. :D Jos ei oo ennakkokäsityksiä, niin ei kaiketa voi ainakaan pettyä? hah :'D

      Pinjan logiikka on järkkymätön --eikun.

      Poista
    2. Meinasinkin tulla keikalle lähinnä, jotta tutustuisin bändiin :D + haluisin jollekkin keikalle XD Joo totta toi ettei voi pettyä jos ei ennakkokäsityksiä lol :D

      Poista
    3. Aivan~ Monet bändit kuitenkin on enemmän sellasia livebändejä,et ne biisit voi iskee paremmin just livenä. :'D Ja joo~ Itekin kun sain viime vuonna viimein avattua jrock -keikkaputken, en halusi kyl pitää mitään taukoo nyt. Se jonottaminen ja ite keikkatilanne on vaan jotain sellasta, mitä haluis kokea uudelleen ja uudelleen. :'D Jee~ En oo yksin ton mun loogikan kanssa. XD

      Poista
  2. Minäkin olen GazettE:n keikalle tulossa, tiesin sen jo heti kun sain ilmoituksen asiasta että Gaze tulee! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, mullakin oli selvät sävelet keikan suhteen alusta lähtien. Tai no, kun kotona asun enkä rahaa saa, niin vanhemmat voi vaikuttaa mut~ :D

      Poista