3.3.2013

Winter Holiday

Se olis sit viimeinen päivä tätä lomaa käsillä, huomenna oon sit jo tähän aikaan koulussa. :c Mut turha sitä miettiä, koska sit ei voi nauttia tarpeeks tästä päivästä. Kuitenkin, koska nyt on viimeinen päivä jäljellä, ajattelin tehdä sellasen pienen postauksen, mitä mun hiihtolomaan on oikein kuulunut.

Last time of this holiday, which means that school starts tomorrow. :c But I shouldn't think about that 'cause then I won't be able to relax and enjoy this day. Since today's the last day of this holiday, I was thinking, that I'd make a post of what I did on my holiday.

I spent "some" time on internet.
Slept and rest
I had pretty much emotions of some pics and videos
= I felt pretty much like that :D
DANCE *uuh uuh* I wanna dance dance dance da- dance~
Mä pääsin vihdoin mun tanssitavoitteessani eteenpäin. Oon siis listannu muutamia tansseja, jotka haluisin oppia, ettinyt vähän videoita, josta vois kattoo ne liikkeet yms. Aloitin sit vihdoin mun projektini loman aikana Oppa Oppa:sta. Lähinnä oon kattonu videon muutamaan kertaan ja nyt osaan si vähän alkua jaja sit sen kertosäkeistön. Whoo whoo~

I manage to make progress with my "dance target" thing. I have listed some dances I'd like to learn, found videos where I'd watch th moves etc. I finally started the study part and the first dance is Oppa Oppa I mainly just watched the video few time first, but now I learned a bit of the beginning and I also know the moves of chorus. Whoo whoo~


Tämä kappale siis kyseessä, jos joku ei tiennyt. (^__^)
This is the song, if someone didn't know it yet. (^__^)

Näiden lisäks on tietysti ne parit vierailut, mistä viimeks puhuin. Koneella oloon liitty tietysti oleellisena osana musiikin kuuntelu. Mä kuutelen tosi usein musiikkia koneella olon aikana, joko iTunesista tai Youtubesta.

While there, I had those little visits, which I talked about in previous entry. On holiday, I also listened a lot of music (I listen pretty much always music when I'm on computer). 

Songs which made my holiday
(Not going to list oppa oppa 'cause you already know it)


Oh, and this man made my holiday even more funnier/nicer
The last one gave me so nostalgic feeling, for some reasons. And it almost made me cry~ gosh, I think I'm more emotional at night (clock was about 1am when I watched it :D)
 
Eli siis mulla oli tällainen loma tällä kertaa. Millainen loma teillä oli? (Jos teillä oli samaan aikaan/Jos teillä on jo ollut) Ja jos teillä on loma vasta edessäpäin... niin fu---... :D Ei nyt sentään, hyvää lomaa ja pitäkää hauskaa! :3

So, I had this kind of holiday, this time. What kind of holiday your' was? (If you had it/if you had it at the same time/if you had it earlier) And if your holiday is just coming (like.... next week), then fu---.... Not really, have a nice holiday then and have fun! :3

~~
Mä mietin et kiinnostaisko teitä sellaset teema/rant postaukset. Eli siis teemapostauksilla tarkoitan sitä, et nimensä mukaan olis joku teema (joillakin on ollut jotain hiuksista/tyylistä/esikuvista jne.) ja sit kertoisin siitä. Tyyliin jossain hiuksissa näyttäisin kuvia, et miten ne on muuttunut ja musiikissa sama, mut vaa videoiden avulla. Tai jos esim. esikuvat/lempijutut (esim. vaatteet/korut/sarjat/bändit) ni esittelisin sit niitä. Kyll te varmaan tajusitte. :D Mut tarttisin sit vaa jotain teemoja mitä toteuttaa, koska en tiedä ite ja olis kiva kirjottaa jostain, mistä ihmiset sit kans jaksais puhua. 

Sit rant -postaukset olis... no siis kokoajan tulee kaikenlaisia asioita eri bändeistä, mitkä herättää mielipiteitä ja ajatuksia, joista sit kirjottaisin täällä. Nää varmaan käsittäis suurimmaks osaks kaikkee An Cafeen/J-rockkiin liittyviä asioita, mut se tietysti riippuu siitä, et mitä tulee ilmi.

Olisko nää sellasia "mm... miksei" vai "nounou!" juttuja? :3 (Tää antais sit väriä sellasen "mitä tein tänään" -postausten sarjaan.)
 
I was wondering, if I should do some kind of theme -posts. I mean, if my theme was like hair, I'd tell and show with pics, how my hairstyle has changed over the years. And well, with music, it'd be pretty much the same, just that I'd show with videos etc. The theme would be also like "my idol's now" and some "My favorite.... (something)" etc. 
 
The other this I was thinking was some entries, I'll tell my opinions/thoughts of some things which bother me etc. But I think it's mostly for Finnish things, so I think that'd would mostly be on Finnish, unless you want to read it ~

So, what do you think?
~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti