5.4.2013

Aprillipäivä + Jupiter

Hellou!

No nyt on se jekutuspäiväkin mennyt ohi~ Mulla ei yleisesti oo aprillipäivästä juurikaan mitään rantattavaa ja tääkin meni... suhteellisen hyvin. Olin valppaana kaiken maailman jekutuksille, mutta aika harva oikeesti mut sai kunnolla jymäytettyä. Mulle tuli päivän lopulla mieleen, et voisin ihan hyvin tulla vaikka jakamaan muutamia jekkuja, joilla yritettiin puijata/jotka menivät läpi multa. Muutama hyvä ja muutama vähän huonompi. Kuulostaa kohtuulliselta, eikös?

Twitterissä tapahtu tänä vuonna aika paljon jekutuksia. Taisin olla aika vähän Twitterissä -12, koska tuntuu ettei siellä sillon kamalasti jekuteltu. Tai sitten en vaan huomannut. :D Anyway, suurin osa niistä jekuista oli aika harmittomia, oikeesti huvittavia ja hyväntahtoisia. Ne oli kans suht. uskottavia, jonka takia joihinkin niistä menin ja toisiin olisin voinut mennä, jos olis siihen aikaan ollut paikalla. :'D Tällaisia olivat mm. Nellin hiustenvärjäysjekku. (Oli muuten about. ainoo, mihin menin silleen kunnolla kunnolla ja tajusin vasta, kun mulle niin sanottiin. Damn you, Nelli! :D)


Mä tykkäsin kans Jenlaynin aprillipilasta~ Tajusin sen heti, mutta tää oli musta aika huvittava ja silleen. Mietin ihan tosissani, et Winterfellissä ollessani, olisin voinut poikia käydä kattomassa --eiku. Parasta oli ehkä se, kun selitin tästä siskolle ja sit se oli silleen "No mut, mitä jos se on oikeesti?" Ja voin sanoo, et se tarkotti sitä oikeesti. Oh my~ Se oli aika lutunen :'D!

Kaikkein eniten mä kuitenkin tykkäsin Lafin tän vuoden pilasta. Se oli hauska ja... siihen pysty oikeesti osallistuu hyvin, vaikka tajusinkin sen, että tää on vain pilaa. Eli Lafihan on Jrock fanfiction -foorumi ja siitä tehtiin demokratisempi = käyttäjät saivat vaikuttaa äänestysten avulla muutamiin asioihin, jotka yllättäen foorumiin liittyivät.

 
 
Tosiaan, äänestyksiä oli yhteensä 20 ja no... kaikki äänestykset, jotka sai sen yli 100 ääntä ns. toteutuivat. Tuli just tää lafilaisficit osio ja muu fanfiction poistettiin yms. Yhdessä vaiheessa säpsähdin. Nimittäin, koska noi äänestykset toteutuivat ja Lafin ikärajaksi valittiin 18. Itsehän täytän tuon maagisen iän vasta parin viikon päästä, 23.4. Niimpä kauhulla odotin, et sulkeeko ylläpito mun käyttäjän kys. päiväksi. Onneksi ei koskaan niin tapahtunut.

Mut tosiaan, nää on vielä nähtävillä. Ja myös ne, joilla ei käyttäjää ole, voivat nähdä tän pilan osiota. Niimpä, jos lysti on niin käykää kurkkaamassa. *Aprillia* joulukalenterista löytyy mm. tällaista materiaalia. ;) Osoitehan löytyy tosta ylempää, mut eipä se kaiketi haittaa jos niitä kaksikin tulee, eli tästä Lafiin


Mä kyl jäin kaipaamaan sitä Glitter-ulkoasua, mikä olis äänestyksen mukaan tullut... eikun. Ja Lafitunnari olis oikeesti aikas cool~ ;D

Mut jos sit mentäis niihin aprillipiloihin, joista en niinkään välittänyt... Eli ne oli joko lame tai vaan... ilkeitä (mun mittapuulla ^^').

ÍRC-gallerialla tais olla motivaatio vähän... puissa? Ei siinä jekussa mitään vikaa ollut, mut "Galleria tulee maksulliseksi, jokainen kustantaa koneiden kuluttaman sähkön polkemalla kuntopyörää tunnin ajan. Katso vuorosi täältä." Siis mitä. Oli heti sellainen "aha, tällanen sit tällä kertaa." Semmonen, aika tavallinen(?). Mut oli se kuitenkin kivempi kuin joku... no semmonen,et yhtäkkiä joku hyökkää ruudulle, screameri tai joku. Mä en meinaan tykkää semmosista sitten yhtään! D:

Mut sit se pila, jonka takia ylipäätään tän postauksen tein. (Halusin päästä ranttaamaan/sanomaan mielipiteeni tästä kunnolla) Saanen esitellä teille:


Toi kuva (ilman joke -tekstiä) oli siis Twitterissä. Mut kuten arvata saattaa, ei se sitten totta ollutkaan. Jos oikein ymmärsin, jotkut hakkerit oli tehny tän ja postannu eteenpäin. Mut siis tää sai pienesti veren kiehumaan mun päässä. Jännä asiahan tässä on se, etten mä oikeestaan ees kuuntele kys. bändiä.

Mun mittapuulla yleisesti vitsillä tarkoitetaan no... sellaista juttua, joka on hauska ja hyväntahtoinen. Kun kuulee, että yksi suosikkibändeistä saapuu omaan kotimaahansa, niin tietysti ollaan iloisia. Kun kuulin,et LM.C, the GazettE ja etenkin An Cafe tekee maailmankiertueen, oli fiilikset ihan katossa. Mulla tulee sellainen fiilis jo sellaisesta bändistä, jota mä en ees niin paljoa kuuntele. :D Sit kun kuuleekin sen olevan vitsi, fiilikset menee miinusasteille. Riippuen ihmisestä, tieto voi myös ahdistaa! Tän takia, mun mielestä tällaisilla asioilla ei pitäis _missän nimessä_ leikkiä (ainakaan julkisessa mediassa kuten Twitter). Tai jos niin tekee, niin tekee sen niin älyttömäks, et ihmiset tajuaa, ettei tää nyt oo totta. Inhottavaahan tässä oli kans se, että Suomessa oltiin jo melkein 2.4 puolella.

Mejibray on ainakin mun sosiaalisessa mediassa ollut aika pinnalla, eikä tätä nimee oo voinut olla kuulematta. Tiedän myös, kuinka paljon bändiä halutaan kiertueelle ja etenkin Suomeen. Sen takia, tää "vitsi" oli musta tosi ilkeä. Tai siis, kun tää oli niin uskottava alussa... Mulla itellä oli vaan alussa semmonen "Jaa, lisää bändejä Suomeen (^_^)" -fiilis, koska tosiaan, en oo ehtinyt bändiin vielä tutustua. Mut mua harmitti tosi paljon just bändin fanien puolesta.

Mulla on tän tyyppisestä asiasta monenlaisia kokemuksia, ja ne ei oo ollut mukavia. Esim. kun An Cafe oli vielä tauolla, tuli huhu, jonka mukaan An Cafe tulisi takaisin 2012 ~tammi-helmikuun tienoilla (toki ne nopeesti tosta tuli, mut oli silloin huhu). Tää oli joskus siinä suht. loppuvuodesta, kun joku fani oli tulkinnu vähän väärin sitä, mitä Kanon sanoin KanonxKanonin VIP -tilaisuudessa. Koko uutinen levisi Twitterissä hyökyaallon myötä ja Cafekot juhli tyyliin koko viikonlopun, keksittiin #CafekkoHugs tagit ja kaikki oli ihan innoissaan. Sit alkuviikosta tuli selville, et tää olikin vain huhu ja se pikkasen lamaannutti. Voin sanoa, et mua ärsytti ja suretti se niin paljon, että teki mieli motata jotakuta kuonoon.

Mulle henkilökohtaisesti musiikki on tosi suuri osa mun elämää. Mä kestän sen, et ihmiset haukkuu päin naamaa mun musiikkimakua. Mun mielestä on tosi törkeetä oikeesti pilailla asiasta, joka on muille tärkeä. Mulla vaan ei mee huumoriraja sinne asti. En tuomitse ihmisiä, joiden mielestä toi oli hauska. Hyvä vaan niille, pääs paremmalla. Mut mulle tuli heti inhottava olo kaikkia niitä faneja kohtaan, joilla ehti tulla jo pieni toivonpilke.

Äh. Nyt mulla on semmonen kauhee nalkuttajafiilis, mut mä halusin vaan päästää/jakaa nää mun kaikki ajatukset nyt viimein. ^^' Sori~~

--
Btw, aika jännän ajankohta kyl valittiin Jupiterin ilmoittamiseen. Ensin olin ihan sillee "ok, uus bändi joo" ajattelematta yhtään enempää. Retweettasin vaa kaikkii tweettejä sitä koskien. Sit tajusin, mikä päivä on ja aloin miettiä et hetkinen. Voin myöntää, et ensin mä pelästyin. Tai siis, kun muuten sama bändi, mut vaan eri laulaja. Mut onneks nää sen jälkeiset tweetit ja semmoiset on vähän helpottanu mieltä. Kamijo on aika ihana ja teki vaan tietyllä tavalla itkee sen sanojen takia koska... Miks se vaan on niin ihana ;u; Fangirling, mitä se on? Syy, miks nyt päätin tästäkin puhua on se, et täähän tosiaan ilmoitettiin aprillipäivänä, jonka jo aikaisemmista teksteistä voikin päätellä.


Ihan hyvältä he kuulostavat ja ootan innolla, mitä näistä tulee. Ainakin jäsenet tuntuvat olevan aika innoissaan tästä. Jaja Masashi & Yuki teki tosiaan twittertilit. Loppuun vielä vähän vielä jäsenien tweettejä. Tässä vaiheessa pyydän jo anteeksi tän blogitekstin laatua. ;u;


 

Hmm, huomasin just et Masashin twitterissä on kaiketi jotain häikkää.(se on korjattu nyt) Toivottavasti saavat sen korjattua and stuff~ Mut eipä tässä mitään. Näihin kuviin ja tunnelmiin, hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti