1.8.2013

♠ nails | fangirling | the music video of month ♣


                                                           ♦ Moromoro ♦







Okei, se olis sit elokuu. Niin se aika vaan menee, miettikää lomaakin on jäljellä (mulla) vaivaiset puoltoista viikkoa! Nyt hävettää vähän se, että en oo lukenut todellakaan tarpeeksi ruotsia ylppäreitä varten. Pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja tekee kunnon lukemissessiot tässä lopussa, parapara harjoitusten lomassa. Jees~ Ajasta tuli mieleen, onko ees vähän häiritsevää ajatella, et ollaan lähempänä vuoden loppua kun alkua = 2014 tulee uhkaavasti eteenpäin. Mitä, eikös 2013 juuri alkanut? 


Mä innostuin laittaa mun kynnet, vihdoista viimein. Viimeks laitoin nää öö... (Heinä)kuun alussa. Voitte varmaan vain kuvitella, kuinka kuluneet lakat oli... Aamulla mietin, et tänään laitan jotenkin kivasti. Onneksi Bubzbeauty vastasi kaihoiseen avunpyyntööni ja youtubeen mennessäni huomasin, että hän oli ladannut uudet nail tutorialin. 

Mun käsi tärisi ja muutenkin olen vasta aloittelija, jonka takia mulla ei oo yhtä hienoa, siisti ja huoliteltu lopputulos, mut tykkään silti. Muutenkin tykkään tosi paljon noista Bubzin tutoriaaleista!




Mä olin tosi paljon yksin nyt viimeisen viikon aikana, koska Tuizi oli kaverillaan Oulussa. Niinpä mulla on ollut oikeesti ihan liikaa aikaa, jonka seurauksena mulla on ollut hyvin tavanomaiset päivät. (= katso videoita ja sarjoja & fangirlää). Mä myös mietin, et voisin muuttaa mun blogin ulkonäköä, koska oon kaikkea muuta kun tyytyväinen tähän. Joten wait for it, mulla on hienoja suunnitelmia! (kun osais vielä toteuttaa ne...)

Kun nään jonkun musiikkivideon, jossa on kiva tanssi, mulle tulee sellainen "Ton mä opettelen" -fiilis... Mut sit jotenkin se aina jää. Muistatteko, kun sanoin et aloin opetella Oppa Oppa:a? Niin no... sain opeteltua sen kertosäkeistön, mut kyl mä vielä joskus osaan koko tanssin! :'D Mut nyt mä aloin opetella (parapara kappaleiden rinnalla) uutta tanssia, koska tykkään biisistä jo ennestään ja se tanssi oli just sellainen 'suloinen ja hauska'. 


No, mitäs sanotte tanssista/videosta/kaikesta ? ;3 

Mä ajattelin jakaa teille muutaman videon, jotka on pretty much rakentanut tän mun päivän... mut jätän sen varmaan loppuun. Tää ihan vain sen takia, että uskon et ainakaan osaa ei mitä luultavimmin kiinnosta mun pölpötys aiheesta kpop ja mun mittapuulla hauskat videot. Niinpä laitan tähän väliin nyt:

~○~○~ The music video of July ~○~○~


Mä oon ihan kauhee oikeesti, koska nimesin tän "music video of the month" ja sit oikeesti musiikkivideoita on ehkä näistä 7 osasta joku 3. Mut mun mielestä tää ansaitsee kyl paikkansa tän kuun ykköspaikalta.
















Kuten huomaatte, mun Last.fm sanoo, että oon kuunnellut Henry'n Trap:iä eniten kuukauden aikana. No tietenkään en voisi (tai ehkä voisin mutten halua) valita sitä uudestaan. Mut on myös toinen syy. Mä en nimittäin tätä Kangteuk -versiota Around 30 oo laittanu Last.fm'n (koska se ei sinäänsä oo niin sanotusti oikea kappale, enkä halunnut, että se menisi mun kirjastoon tuolla).

Ja jos nyt verrataan noita kuuntelukertoja mun iTunesin kuuntelukertoihin, niin...




















...ainakin mun matikan mukaan 54 on suurempi luku kuin 24. :D Ja vielä kun otetaan huomioon tässä se, että kyseinen kappale on ollut mun koneella vasta suunnilleen 10 päivää~ Tästä huolimatta kappale on oiva heinäkuulle, koska kuukauttani kuvaava kuva oli pretty much:


Kuitenkin, jos mentäisiin nyt itse tähän kappaleeseen. Eli siis, kyseessä on Kangteuk "duetto". "Duetto" siksi, etteivät he _oikeasti_ ole laulaneet tätä yhdessä, vaan videon tekijä on yhdistänyt audiot kahdesta esiintymisestä. Leeteuk ja Kangin siis on kummatkin esittäneet tän kappaleen soolona eri yhteydessä, ja noi päivämäärät näkee tosta videon kuvasta (yy/kk/dd). Kummaa sinäänsä, koska en koskaan ajatellut et oikeesti pitäisin täntyyppisestä tekoduetosta niinkin paljon. Mä löysin tän kun olin Tumblr :issa ja löysin "Kangteuk heart" blogin ja tää soi taustalla. Hetken luulin, että tämä olisi oikea duetto ...mut sit kun menin youtubeen, tajusin ettei tää ookkaan.

Jos haluutte katsoa jonkinlaista videota biisiin liittyen, niin ainakin Kanginin liveversio kappaleesta löytyy youtubessa. Tässä, olkaatte hyvät: 





Ja sit niihin videoihin ja asioihin!

Harmi, ettei Kangin oo tuolla mukana, olisin niin halunnut nähdä sen ilmeen. Musta toi on ihan huvittavaa katseltavaa. Musta oli ihan hauska katsella kun nää piti hauskaa ja laulo... tuolla jossain. (laulaminen alkaa siinä ~0:42) Kaikkein parhaiten kyllä jäi ehdottomasti mieleen 2:48-3:05 ... koska. No jos katotte niin tiedätte. |'D Rakastan noita SuJun ilmeitä tossa. Tosin, säälin kans tota tyttöä, koska~ varmaan kivaa katsoa tota myöhemmin, ellei toi sit ollu suunniteltu juttu. :'D


Tän mä jaoin myös mun twitterissä, koska naurahtelin ihan mukavasti ääneen. Tää on hauska etenkin sillon, jos tajuaa noi jutut ja silleen.
"2PM ? No man, dude it's more like 5pm man~"
"ap ap ap, apple gangam style"


Mä katselin tässä yksi ilta  yö  Super Juniorin mini drama -ohjelman. Ideana oli siis et ensimmäisessä jaksossa muodostettiin joukkueet ja sit ne ryhmät teki minidraaman joka jaksoon. Fanit valitsivat aiheet jne. Oli kyllä harvinaisen viihdyttävä sarja, pidin etenkin juuri tästä jaksosta 4, jossa siis näytettiin SuJun pilalle menneittä kohtauksia. Nää kaks videoo on tosiaan tän Pearl blue -tiimin (Eunhyuk, Donghae, Kangin & Leeteuk) Dangerous Friendship -draman kuvauksista. ♥ 

Kuten olettekin saattaneet huomata blogista (aika vahvasti on kyllä ollut näkyvillä :'D) Super Junior on aika kova nimi meikäläiselle, An Cafen ohella. Tän faktan valossa onkin sitten helppo päätellä, kuinka suuri juttu meikäläiselle oli, kun Ryeowook sanoi nyt 30.7 Kiss the Radiossa: "Helsinki, siellä olis kiva käydä" (jonkun englantikäännöksen mukaan se olis "I'd really want to go to Finland". 


Suomi tulee, kun kelaa minuutin tietämille (1:00). Lopussa Ryeowook sanoi et se suunnittelee lomaansa. : D 
Mä oikeesti aina jotenkin ajattelin, ettei kukaan Super Juniorista ees tiedä Suomea, koska tää on sellainen pieni paikka pohjoisessa. Kun miettii yleisesti vaikka sitä, kun Kpop -bändit tulee Eurooppaan, niin koskaan oo puhuttu (ainakaan mun kuulleen), et olis tullu tänne pohjoisemmaksi. Kiva vaan, et näin tän sit illalla ja jotenkin se ihana iltainen väsymys karisi ja sain heittää hyvästit "meen nukkumaan tänään suht. aikaisin" ajatuksille.

Sit toinen, joka nostatti tota mun fiilistä samana iltana, heti ton edellisen videon jälkeen oli tämä. 



Super Junior oli siis tolloin Taiwanissa, Taipeissa, Super Show 4:n aikana. Siellä oli kaksi suomalaista fania, jotka olivat (kaiketi) ainoat länsimaalaiset. Tän takia muut fanit alko näyttää heitä, jonka takia myös Super Junior huomasi heidät. (Tää alkaa siinä 5:20 tienoilla, kun jäsenet huomaa nää fanit) Sit kun ne sai tietää,et ne on Suomesta, osa jäsenistä alkaa vaan hyppiä ympäriinsä ja huuta "Finland~" (ja jos mun korvat ei petä, ne myös huutaa siellä väliin hyvä hyvä, tai ainakin siltä se kuulostaa : D)

...että joo, ne sit kaiketi tietää Suomen~


Tajusin, etten oo jakanut tätä vielä täällä. En oikeesti jaksais odottaa, että kuulen tän kokonaan. Tää viimeisen kappaleen lyhytversio iski muhun ehkä kaikista parhaiten. Ei sillä, tykkäsin mä myös Bee myself, bee yourself :in ja Itai onnan lyhytversioista... mut jotenkin tää lyhytversio sai mut ootamaan entistä tulisemmin koko versiota. Ja en malta oottaa myöskään Merrymaking:in anti-aging versiota.
Siinä missä Tekesuta Kousen ei kamalasti muuttunut, Escapism kuulostaa tosi erilaiselta. Joten sen takia uteliaisuus jyllää.

Escapism:in anti-aging versiosta puhuttaessa, se siis on tällainen (jos ette ole vielä kuulleet:)


Mut muuta mulla ei sitten ollutkaan. Meen tästä varmaan nyt harjoittelemaan tota tanssia ja suunnittelemaan sitä uutta ulkoasua blogille. Muistaa, jos viikonloppuna ei ole mitään tekemistä niin TANPARAN KESÄLEIRILLE ovat kaikki tervetulleita! Luvassa tulee olemaan hauskan jutusteluhetken (ja musankuuntelun) lomassa paraparaa (opettajat opettavat 4 todella vanhaa kappaletta aikaisemmilta kausilta. Näitä ei siis todellakaan tarvitse osata, koska ne opetetaan aivan kuten paraparatunneilla). Paikka on Rosendahlissa, siinä hotellin vieressä ja leiri kestää joka päivä 13-18. (aikaisemminkin toki saa lähteä) ja maksaa päivää kohden 1€. ^^

Jos haluaa tietää lisää, mut saa kiinni kommentoimalla täällä tai Twitterissä. Twitterissä mut siis löytää nimimerkillä PinjaChan.;3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti