16.6.2013

hypetystä

Tajusin just, etten oo silleen huomioinu mun uusia lukijoita mitenkään. Syvimmät pahoitteluni ja suurimmat kiitokset kaikille lukijoille (niin uusille kuin jo kauemmin mukana potkineille)! ;u; Ootte kivoja



Mä oon viimeaikoina ollut tosi laiska laittautumaan, mut on niitäkin ihmepäiviä tullut. Tossa siis vähän naamaa parin päivän takaa. Menin tolloin kaupungille näkemään nopeesti Akua ja Kamista~
 
 
 
Mä aloitin täs toissapäivänä mun ikuisuusprojektini, huoneen siivouksen. Sit ku aloin tunkee jotain kenkiä ja muita vaatteita ja asusteita mun henkarikaappiin, vetäisin esiin vahingossa ton Girugameshin hupparin. Mulle ostettiin toi joskus Toptenistä, kun siellä myytiin kaikkee jrock vaatteita ja tykkäsin/tykkään tosta ihan hirveesti, mut sit se vaan katos enkä löytäny sitä mistään. Helpostus oli suuri kun löysin tän, koska se oli kuitenkin turvassa kotona. ;u;
 
Niin ja on mulla toi T-paitakin. Toptenistä ostettu sekin, kun siellä noi jrock paidat oli alessa, olisko maksanu joku 7-8 euroo.
 
~♣~♣~
 
Mä oon oikeesti ollut aika laiskamato koko tän alkuloman ajan, mut pääsin lähtee päiväks pois Tampereelta, vähän etelämpään. Mä siis suuntasin 8.6. kohti Hyvinkäätä, päämääränä HypeCon. Heräsin jo aikaisessa vaiheessa, koska uni ei ollut paras kaverini, mut onneks äitikin heräsi ja aamupalan jälkeen suunnattiin autolla lähikauppaan ostamaan eväitä päivää varten. Mun suunnitelmat oli,et hyppäisin 12:37 lähtevään lähijunaan, mut nää oli vaarassa musertua, koska mulla kesti valmistautumisessa suunniteltua kauemmin ja missasin mun bussin. :DD Onneks isä oli kiva ja heitti mut autolla rautatieasemalle ja mulla oli aikaa yli puolituntia. Eli pääsin sit hyppäämään siihen lähijunaan ja olin Hyvinkäällä 14 aikoihin. Siinä lähdin sit suunnistamaan kohti Hyvinkääsalia.
 
Tää suunnistus tosiaan ei sujunu ihan moitteettomasti, koska mun suunnistustaidot. Mä en muistanut/tajunnut, et tänä vuonna toi conin paikka oli eri ku viimeks, joten lähdin kävelemään samaan suuntaan kun viimevuonna. Ihmettelin et missäs nyt oon kun oon seurakuntatalon lähellä. Seilailin vähän kaikkialla, kunnes tulis taas rautatieasemalle ja yritin tulkita sellasta infotaulua. Onneks sit satuin bongaamaan Jenlaynin Jeren ja lähdin vaivihkaa seuraamaan perässä, koska arvasin et herra oli menossa samaan osoitteeseen kun minä.
 
Sit kun pääsin paikalle niin näinkin Shaton ja Hipsun, jotka oli siin Hyvinkääsalin ulkopuolella. Vaihdettiin siinä sit muutama sana kunnes mentiin sisälle seuraamaan jotain eeppistä ruoskaesitystä. Se oli vähän erilainen kun ajattelin, tai siis ajattelin et se olis esitys mut se oli vähän niinkuin oppitunti. Kerrottiin vähän ruoskista, liikkeistä ja tommosista, mut kiva se oli silti. :D
 
Kaduilla tuulee~ :DD
(c) Shato
Esityksen jälkee kiivettiin johonki kalliolle ja pääsin ottaa kuvia, yay. Sit sinne tuli jotain tosi random jätkiä, jotka oli ottanut muutaman liikaa. Siinä tuli vähän naurettua, vaikka tilanne olikin semmone wtf ja halusin vaan pois siitä. "Hei likat... ei helvetti" ja silleen.
 
Me liuettiin paikalta suht. nopeesti. Alas päästyä nähtiin Miina, sain kasan flyereita ja lähdettiin kohti kauppaa, josta tuli mukaan kimppu ruusuja Jenlaynin jäsenille. Miina lähti viemään kukkat talteen ja me muut jäätiin sit cittariin ja mentiin siitä sit ulos, kunnes lähdettiin kohti conpaikkaa uudelleen.
 
Streat team miinus Miina (joka otti kuvaa)

Siinä sit oli sellasta flyerien jakoa, kavereiden bongaamista jne. Mentiin seuraa kans FFFightia (tai joku sellasta). Pian olikin aika Jenlaynin Streat Team -miitin, joka oli yksi niistä syistä, jonka takia Hyvinkäälle raahauduin. Miitin aika kutistu tunnista puoleen, koska soundcheck, mut hyvin siinä kuitenkin pystyttiin vaihtamaan kuulumisia jne. Olin kyl niin jäässä koko sen miitin ajan, koska siellä oli niin paljon uusia ihmisiä. ;u;

Meil oli kans mahdollisuus yhteiskuvaan bändin kanssa yhteiskuvan jälkeen. Kun pari ekaa oli kuvan ottanu, päätin etten voi jättää tilaisuutta käyttämättä. Oli kyl tosi lähellä, koska olin edelleen niin jäässä et hyvä kun uskalsin sen "mä voisin kans ottaa kuvan" sanoa. Huvittaa ihan! :'D

Mua tavallaan naurattaa ja itkettää toi mun paita, kun se jäi noihin housuihin kiinni tuol ylhääl ja se paljastaa mahaa ja tollee... mut kerran me vaan eletään.

(Nää miitissä otetut kuvat on Miinan ottamia~)


(c)Shato
Miitin jälkeen osa meistä lähti sit kohti Hesburgeria. Ite otin vaan juotavaa, koska mun kassi oli täynnä välipala- ja suolakeksejä + muuta evästä, jota oltiin ennen lähtöö käyty ostamassa äidin kanssa. Ruuasta ei siis ollut pulaa missän vaiheessa.
 
Syömisen jälkeen oli joku päälle tunti ennen keikkaa, joten jatkettiin kuvailua ja oltiin ulkona. Shato napsi muutamia kuvia myös meikäläisestä. (siis sillee et olin yksin niissä ja sit näitä, missä ollaan Hipsun kanssa nojaamassa tohon kivihommaan) Näistä näkee hyvin noi farkut ja et niitten alla on leopardilegginsit.

Sit alettiinkin jo siirtyä kohti Hyvinkääsalin salia. Aulassa, narikan lähellä näin Jossun. Juteltiin ihan pikkunen hetki, siitä sit korjaamaan vähän meikkiä ja jonoon. Siel oli jo jonkin verran porukkaa tolloin. Mentiin jutteleen Tiialle (yhdelle Street teamistä) ja sit hengattiin siinä. Sit ku katoin tarkemmin, niin tajusin et siinä porukassa oli kans Mimo. Siinä sit oltiin porukalla kunnes päästiin suht. nopiaa sisälle. Siellä tosiaan istuttiin, joka tuntu vähän... luonnottomalta?

Tässä olis keikasta video, jonka Charlotta teki.
Take a look, jos haluutte omin silmin nähdä, miten jätkät veti.

Tosiaan, alusta asti oli jo semmonen, haluun seisomaan ja "riehumaan" musiikin tahdissa. Alussa tyydyin sit vaan laulamaan mukana (jos osasin lyriikoita~) jaja taputtamaan mukana ja kyllä pää aina välillä tuppas vähän moshaamaan (pienesti) mukana jne. Mut sit Seven Stepsin alkaessa, Miina tuli sanoo meille,et tulkaa tonne sivummalle. Siellä sit saatiin pomppia mukana, eikä oltu kenenkään tiellä.

Kys. kappaleen aikana Jae kävi sit moikkaamassa meitä nopeesti... eli siis tällä tarkoitan,et se tuli soittamaan siihen meidän eteen soittamaan kitaraa (sillee polvillaan). Tossa videossakin se kohta näkyy siten, et Seven Stepsin aikana Jae häippää kuvasta. :3

Kyll me siinä mukavasti päästiin sit seisaaltaankin fiilistelemään musiikin tahtiin. Oli kyl tosi huippua päästä päästämään kaikki energiansa siinä ja olin hieman naatti keikan jälkeen. Kurkku oli jo jonkin aikaa ollut kipeä ja keikan jälkeen äänikin oli vähän vähissä.





Siinä muutamia kuvia, jotka Anniina otti keikalta. ^^

Keikan jälkeen me siirryttiin sit ulos siitä keikkasalista, koska ainakin itse halusin vähän rauhottua. Kun Karmian keikka alkoi, kävin nopeasti katsomassa aloitusta ja ihan kivaltahan se kuulosti ja näytti. En kuitenkaan kovin kauaa siellä ollut vaan menin sit muiden street team jäsenien luokse juttelemaan ja silleen. Silloin tosiaan Yura ja Jae oli tullut takahuoneesta moikkaamaan. Miinalla oli kultainen tussi, joten pyysin yhteen flaikkuun nimmarit, koska nimmarit on kivoja~ Kaikilta muilta tulikin siihen flaikkuun nimi, patsi Jere oli ehtinyt lähteä jonnekkin.

Tosiaan, istuin siinä muutaman street team jäsenen kanssa, eli tarkemmin Tiian, Kirsikan, Susannan, Shaton ja Hipsun kanssa. Kaksi viimeisintä tosin oli aina vähän väliä katsomassa keikkaa. Ite tyydyin kuuntelemaan sen verta, mitä siihen meidän paikalle kuuluin. Meillä oli kyl tosi jees siinä kun juteltiin kaikesta + päädyttiin yhdessä vaiheessa kierimään lattialla, hups~ :'D

Sit ku Karmia alko lopetteleen, Red ja Jae lähti alas, missä ne myi hetken aikaa Seven Steps -EP:itä. Uskaliaat yksilöt saivat myös kuvan ja halin, jos vaan uskalsivat. ;3 Sitten lopulta pitikin alkaa lähteä paikalta. Shato ja Hipsu oli vielä ulkona, joten jäin heidän seuraan hetkeksi, koska en jaksanut hiipiä kotiin vielä. Sit mentiin yhtämatkaa juna-asemalle, jossa Kirsikka ja Susanna olivatkin. Juteltiin hetken aikaa, kunnes juna tuli. Susanna jäi vielä Hyvinkäälle, kun me muut lähdettiin lähijunalle ja siitä sit kohti kotia. (Riihimäellä vaihto jne.)

Oli kyl ihan huippu päivä kivojen ihmisten ja hyvän musiikin kera. Kiitoksia siis vaan kaikille


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti