5.7.2012

Teillä taitaa olla hyvä meno!

Otsikon lausahdus tuli eräältä random ihmiseltä, kun tanssittiin Iinan kanssa bussipysäkillä paraparaa viime keväänä. Vuorossa taisi tuolloin olla Rhapsody. Tää merkintä tulee käsittelemään lähinnä viimeviikonloppua, joka liittyy paraparaan, sillä olin Tanparan kesäleirillä.

Mutta ennen sitä!

Hyvää syntymäpäivää Kanon Toivottavasti sulla olis ees vähän aikaa rentoutua ja viettää päivää rauhassa. Syö paljon kakkua ja saa kivoja lahjoja! Ei mulla sit muuta~

Kesäleiri oli siis lauantaina ja sunnuntaina, ja vaikka nimessä onkin leiri, nukuimme yöt kuitenkin kotona. Tanssittiin ja hengailtiin Rosendahlin rannalla, hotellin vieressä klo 13-18.

Lauantaina mä heräsin ~9 aikoihin. Herätys oli klo 8, mutta nukahdin uudelleen. En kuitenkaan kokenut hoppua, sillä aikaa oli runsaasti, bussi nimittin lähti 11:35, eli lähdin n. 25 yli. Kaupungissa jouduin odottamaan hetken bussia ja toivoin jonkun paralaisen tulevan samalla, mutta... eipä tullut. Jäin kuitenkin oikealla pysäkillä, mutta sitten olikin paikan etsimisen ongelma.
Tältä näytin lauantaina, vaatteet tosin vähän eri. ^^

Mä olin paikalla jo 12:30 ja kävelin ympäri Rosendahlin rantaa ja... kaikkea. Lopulta olin niin hätääntynyt, että laitoin Iinalle viestin (oli reissussa eikä päässyt tulemaan D:), et missä viime kesäleiri oli. Iina soitti ja neuvo mua oikeeseen paikkaan, mut siellä ei ollu viel ketään. Törmäsin sit yhteen uuteen parailijaan, Nooraan, joka myös etsi ryhmää. Kuitenkin, samaan aikaan Anni, Krista, Venla ja Minna tulivat ja hermostuneisuus lakkasi hetkeksi. Istuttiin ja juteltiin. Anna tuli vähän myöhässä, koska kesätyöt. Tuuli oli kova, joten kaikilla oli vähän kylmä. Niinpä me otettiin päivän eka tanssi käsittelyyn. Listan tansseista voit halutessasi tsekata täältä.

Yhdessä vaiheessa alkoi tihuttaa, joten siirryttiin katokseen. Siellä sit istuttiin ja tanssittiin ja juteltiin. Katoksen takana oli sellainen ovi, josta tuli aina välillä yks ihminen. Se ei sanonu meille melki mitään koskaan, mut sit aika lopussa se alko puhuu vähän:
R (on se...ihminen): moi
m (minä): ... moi
R: Onko sulla kylmä?
m: ....eeeeei~
R: nokun istut tollasella kylmällä kivellä.

Meitä oli tosiaan kaikki sillon istumassa, et kai se nyt kaikille ton tarkotti...mut puhu silti yksikössä. Ei voi ymmärtää~ ^^' Anygay, kaikki kappaleet oli tosi kivoja ja silleen. Lisäks puhuttiin animesta, joka tuli mieleen kun Annin iPodista (se oli liittäny sen sellasee mankkaan) alko soimaan Sekai ichi Hatsukoin alkutunnari...se eka ;w; Sit kerran sieltä tuli Shangai Rave ja hihkasin, et mul on viuhka mukana. Sit tanssittii yhessä Shangai Ravea Annin, Susan ja Minnan kanssa.

Koetanssit ei menny niin hyvin kun olisin toivonut. Menin lopussa vähän sekaisin, siinä kertsin loppuosassa. Arvatkaa toki ärsyttikö vai ärsyttikö. Oon kuitenkin opetellu kappaletta niin paljon ja osaan sen oikeesti.

Me lähdettiin aikaisemmin leiriltä, koska oli niin kylmä. Mä en halunut mennä heti kotiin, joten jäin Minnan kanssa kaupungille. Käytiin mm. Sokoksella katsomassa kodinkoneita ja puhuttiin jrockista, faneista ja silleen. Anni tuli samalla bussilla ja puhuttiin yhdessä fureista. Samalla tajusin, miksi Anni oli näyttänyt alusta asti niin tutulta. Oltiin oltu yhdessä jrocksuomen järjestämillä furityöpajoilla Traconissa. :D

Sunnuntaina aamu oli suht samanlainen. Heräsin samoihin aikoihin ja silleen. Meikissä oli pientä eroa, en käyttänyt oranssia ja keltaista, vaan vaaleanpunaista. Myös asukokonaisuus oli erilainen.
Meikit, mutta vielä yöpuvussa
Koko kokonaisuus valmiina. meikit, hiukset, korut ja vaatteet
Halusin ottaa sivukuvan,et näätte miten toi huivi menee. ^^'
Tästä näätte millanen alaosa mulla oli. Harmaat pitsilegginssit, hameen ootte saattanu nähdä
monessakin postauksessa. Eiks Luna ookkin ihana, se oli tollee koko sen ajan, kun laitoin hiuksia :D
Pääs tyttö poseeraamaankin
Kaupungissa Krista tuli samalla bussilla Ruusikseen mun kanssa, joten eilisestä poiketen, mun ei tarvinnut olla yksin. Lisäksi mulla oli paljon levollisempi olo, sillä ei enää koetansseja ja tiesin missä paikassa me nähtäisiin.

Tänkin kerran kappaleet oli hauskoja. Mä tykkäsin eritoten Rocking Lovesta.
C'mon, kuinka moni on soittanut kitaraa tanssissa? :D

Me juteltiin taas kerran kaikesta mm. pottermoresta. Kotiin päästyäni menin heti katsomaan kuinka pitkälle olin päässyt, ja tajusin miksen muistanut mihin tupaan kuuluin. No pelasin niin pitkälle ja lajitteluhattu heitti mun Luihuseen. Alkupäivästä meidän joukkoon tuli sellanen söpö sorsa ja myöhemmin meille tuli uus kaveri,

tuitui *-*
 Ilma oli tällä kertaa kiva. Oli lämmintä ja aurinkoista. Loppuleiristä Anni puhui Traconin esiintymisestä. Ensin Anni sanoin mulle, että koska olen tanssinut sen verran vähän aikaa, mun liikkeet ei välttämättä ole aivan suoria ja silleen. Mulla olis enemmän työstämistä, kuin muilla asian kanssa ja Anni ja Anna saattaa/tulee sanomaan mulle harjoituksissa asiasta, mut jos uskon olevani valmis ja haluan esitykseen, niin ne ottavat mut mielellään mukaan. Suostuin tietysti ja Iina sanoi, että voi auttaa mua asian kanssa ja voidaan myös harjoitella kappaleita yhdessä.

Nyt siis viimepäivät ovat kuluneet siivoillessa, kappaleita harjoitellessa ja dataillessa. 

Äiti osti mulle tona sunnuntaina vähän herkkua. Rakastan nykyään ylikaiken tortillasipsejä, en tiedä miksi. ^^ lisäksi äiti heitti mulle limsatölkin, jonka oli nostanut kaivsta (kun jääkaappi on täynnä, ollaa laitettu tölkkejä katiskaan ja laskettu kaivoon). Ainoo vaan, et se vesi syövyttää vähän sitä alumiinia, ja tuli tällaista jälkeä, kun en saanutkaa tölkkiä kiinni.


Nyt varmaan alan lopetteleen tätä merkintää ja siivoon huoneeni loppuun, et pääsen laittaa kuvia seinälle Baibai~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti