6.12.2011

Hyvää itsenäisyyspäivää, Suomi ! Happy Independence day, Finland! ♥

Siitä onkin aikaa, kun viimeksi olen päivittänyt. Suurin syy on se, ettei mulla ole ollut konetta jolla kirjoittaa, mutta jätän selitykset sikseen. ^^'
Tosiaan, tänään on 6.12, eli Suomen itsenäisyyspäivä. Samalla kun kirjoitan tätä merkintää, katson Linnan juhlia. Eli siis pukuloistoa niin pahassa kun hyvässäkin asiassa, muttei siitä sitten sen enempää.

It's been a while when I last updated. The biggest reason is that I haven't had a computer but I won't explaining at all. ^^'
Today is 6.12. so Independence day of Finland. While I'm writing this entry I'm watching Linnan juhlat! So dresses will shine, in bad and good... but I won't talk about it more.


Koska tänään on itsenäisyyspäivä, ei tänään ollut koulua. Normaaleista vapaapäivistä poiketen, olen tehnyt tänään harvinaisen paljon. Normaalistihan mä vaan makaan sängyssä yövaatteissa, lagaan ja dataan. Tänään olen perusasioiden (syömisen jne.) lisäksi mm. tiskannut käsin ja koneella, tehnyt ruokaa (makaroonilaatikkoa), jonka seurauksena sain palovamman. Lisäksi olen tanssinut/tehnyt fureja, laulanut joulukaraoke ja harjannut auton lumesta. Olen myös kirjoittanut SID/MUCC -ficciäni, jonka olen suunnitellut saavan valmiiksi lauantaihin (10.12) mennessä. Kyseessä on siis oneshot -ficci, jonka genrenä on humor.

'cause today is Finland's Independence day, we didn't have school today. Compare the "normal free days" I've done a lot of things today. Normally I just lag and be at computer. Today I've done basic things (like eating) and also made dishes, made food (escalloped macaroni) and 'cause of that I have got burn. I also dance / did furis, sang Christmas karaoke and brushed our car out of snow. I also wrote my SID/MUCC -fanfic, which I've planned to make ready before next Saturday (10.12). The fanfic is oneshot and it genre is humor.


Viimeaikoina mun päässäni on soinut pari biisiä ja haluan nyt jakaa ne tähän, sillä ne on todellakin ollut osa mun elämääni nyt vähän aikaa.
Last times few songs have played in my head and I want to share them with you 'cause they really had been a part of my life for a few times.





Tuntu tosin vähän väärältä kuunnella näitä tänään, koska on kuitenkin Suomen päivä (;
It felt kinda weird to listen those songs today 'cause today is Finland's day (;


No kuitenkin, en usko että mulla on kamalasti kerrottavaa nyt just, joten voin saman tien lopettaa tän merkinnän tähän, mut palaan asiaan taas mahd. nopeesti. :D
I think I won't have a lot of other things to tell now, so I could just end this entry. I come back asap. :D


Ja loppuun vielä pari kappaletta Suomen kunniaksi!
And in the end I put few Finnish songs for glory of Finland!




~ Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti