3.8.2014

Welcome Back ♥

29.7.2014


Tänä päivänä hymy oli herkässä. Olo oli niin iloinen, että melkein teki mieli tirauttaa pari kyyneltä sen merkiksi. Tätä päivää olin odottanut kuin kuuta nousevaa. Voin myös uskoa, etten ole ainoa E.L.F (aka Super Juniorin fani) joka kyseistä päivää odotti.

That was the day, when I kept smiling all the time. I was so happy that I almost wanted to cry for joy. I had waited this day so freaking much. I can also imagine (and hope) that I wasn't the only E.L.F (aka fan of Super Junior) who waited this day to come.


Odotus nimittäin palkittiin - Leeteuk tuli takaisin! Niille, jotka eivät Super Junior kuuntele/seuraa, Leeteuk oli armeijassa ja 29.7 oli päivä, jolloin hän suoritti asepalveluksensa. Nyt Super Juniorin leader on mukana pelissä ja yhtye alkaa valmistella uutta comebackiä syyskuulle~

Our wait was over - Leeteuk came back! For those who doesn't listen/follow Super Junior, Leeteuk was in military service and 29th of July was the date, when he was discharged from the service. Now Super Junior's leader is back at the game and they will begin the preparation to their upcoming comeback. (the news says, that the comeback will be on September) 


Mä tuun edelleen tosi innostuneeks kun ajattelen, että Leeteuk on oikeesti tullut takaisin. Et tulevissa haastatteluissa, kommenteissa jne. mä oikeesti näen sen siellä. 
Kuten blogia kauemmin seuranneet (ja/tai mut tuntevat) saattaa tietää, Super Junior oli ensimmäinen kpop yhtye, johon oikeesti tykästyin. Mä oikeestaan etsin käsiini sen postauksen, jonka silloin aikanaan kirjoitin, aikeinani linkata se tänne. Mä nauroin (ja facepalmasin) ihan liikaa sitä lukiessa, mut jätin sen muokkaamisen, koska no.... se oli sitä aikaa. :'D Jos haluutte lukea sen niin - siitä vain -.

I still become extremely happy when I think that Leeteuk is really back. That I can really see him in the upcoming interviews and comments etc. 
The ones, who have followed my blog longer time (and/or know me) might know that Super Junior was my first kpop group I actually got into. I actually searched the post I wrote about that and I thought to link it here. Actually when I found it and read it, I laughed (and facepalmed) waaaaay too much. However, I didn't want to edit it 'cause.... well it was that time. If you still want to check it our - feel free -.

Tota lukiessa tuli kyl hymy huulille, kun muistin sen innostuksen, mikä mulla oli tota kirjoittaessa. Lisäksi on hauska nähdä, kuinka mun suhde Sujuun on tiivistynyt / vahvistunut.

Anyway, while reading the post, it kinda makes me smile as well 'cause I can remember how excited I was while writing it. It's also funny to see, how my relationship with Super Junior have became stronger/more close. 

Mä ajattelin ensin alkaa sepustaa tähän pitkät.... tai no jonkinpituiset pätkät Sujun ja mun "historiasta".

First I thought about writing a long... well not exactly long but maybe a bit longer than normal text/talks about my "history" with Suju.

history ? D:

Mut kuten ylläoleva gif kuvaa, varmaan kovinkaan montaa ei aihe kiinnosta. Ehkä? (Okei okei, vakavasti ottaen se syy oli, et säästän sen pölinän sit johonkin muuhun postaukseen. Olishan se surullista käyttää kaikki kortit yhdeltä istumalta.) 
Mut jotain ajattelin kuitenkin pienesti mainita, koska... se selittää ehkä vähän sitä, miksi juuri Leeteukin palaaminen oli mulle tositositosi suuri odotuksen kohde.

The gif above kinda explains, how uninteresting the topic might be to the most of people. Maybe? (Okay okay, I was just kidding. In all seriousness, the actual reason was to save those things for some other post. It would be too bad to use all my cards at the same time.)
But I still decided to mention a little part, 'cause... it'd kinda explain why I was waiting Leeteuk to come back sososo badly. 

Kun mä sillon 2012 kesällä aloin kuunnella Super Junioria Tuizin aivopesun avustuksella, me katsottiin ihan ensin Adonis Campia. Me katottiin sitä alun perin sen takia, että siinä oli paljon Eunhaea, mut sit kun katottiin pari jaksoa niin aloin tykästyä myös muihin jäseniin. Vaikka Donghae oli se ykkönen, Leeteuk nousi tosi nopeesti  myö niille kirkkaimmille sijoille. 

When I started to listen Super Junior, Summer 2012, thanks to Tuizi's brainwash help, the very first thing we watched was Adonis Camp. We watched it because of Eunhae, but while watching couple of episodes, I also started to really like the other members. Tho Donghae was the number one, Leeteuk also rose to one of my favorite ones, quickly.

Parin kuukauden (jonka verran ehdin kuunnella Sujua ennen Leeteukin lähtöä armeijaan) aikana mä tykästyin tosi kovasti tähän Sujun leaderiin. Dang it - kys. henkilö oli jopa ensimmäinen sujusta, jota seurasin Twitterissä. 
Sen takia kirpas jotenkin kovasti, kun se 30.10.2012 sitten tuli. Olin koulussa ihan jees, mut kotona sit pääsi pari kyyneltä... tai ehkä muutama. Ja tää oli vielä, ennen kuin olin ees katsonut mitään kuvia tai videoita itse siitä tapahtumasta.

After the few months (which I had time to listen and get to know Super Junior before Leeteuk's enlistment.) I started to really like this leader of Super Junior. Dang it - said person was the first one of Suju that I followed in Twitter.
That's why it really was quite hard when the date 30.10.2012 came. I was okay at school, but when I got home I might or might not cried a little. And that was even before I had had time to watch any pictures and videos of that happening. 


Tän takia voitte varmaan arvata minkälainen fiilis oli, kun olin menossa nukkumaan maanantai-iltana (28.7). Mun "yörytmi" on mennyt siihen pisteeseen, et valvon oikeesti tosi myöhään ja herään joskus ehkä 1 aikoihin seuraavana päivänä. Oltiin siis jo tiistain puolella, ennen kuin olin nukkumassa. Anyway, ennen nukkumaanmenoa kävin tsekkaamassa instagramin. Ilo oli käsinkosketeltava, kun näin Donghaen, Heechulin ja Yesungin instagrampostaukset, jotka vahvistivat sen, että Leeteuk oli oikeasti tullut takaisin! Nukkumaan mennessä sitä vaan hymyili leveästi ja pari ilonkyyneltä vierähti silmäkulmasta. 

Seuraavana aamuna olinkin sitten pelkkää hymyä ja mielessä jylläsi - WELCOME BACK,  WE MISSED YOU ! Olin niin helpottunut, että viimeistään Super Juniorin comebackin aikoihin syyskuussa saadaan oikeesti kuulla Leeteukista. (Ja nyt siis puhun lähinnä et kuulee Leeteukin äänen, näkee uusia kuvia ja ehkä mahdollisesti myös ajatuksista joita postaillaan twitteriin jne. En siis puhu pelkistä uutisista. ^^)  Tän takia oon mm. nyt käynyt paljon twitterissä tsekkaamassa, josko Leeteuk päivittäis sinne jotain - edes jotain pientä. Vielä tätä ei ole vielä tapahtunut, mutta toivossa on hyvä elää!

Because of all this, you might guess how I felt on Monday (28.7.) night, before going to sleep. My "sleeping habits" have gone to that point, where I stay up late and I wake up somewhere around 1 pm next day. So before I went to sleep, it was already Tuesday. Anyway, before going to sleep I decided to check out instagram. My joy was overwhelming when I saw Donghae, Heechul and Yesung's instagram post, which kinda show it that it was really true, Leeteuk had really came back! When I finally went to sleep, I smiled so widely and I might got a bit teary just 'cause of all the joy I felt.

Next morning I was smiling oh so widely and whole day I was thinking stuff like - WELCOME BACK, WE MISSED YOU ! I was so relieved that at least during Super Junior's comeback in September, I finally hear about Leeteuk. (And I'm talking about things like hearing his voice and new pictures, maybe about some thought which he'd post twitter. So not only news. ^^) Because of this, I have checked twitter a lot, just if Leeteuk might have wrote something new there - even if it's just something small. This haven't happened yet, but there's always hope!


Mä olin niin innostunut koko asiasta, et mun tiistai oli oikeesti tosi Super Junior painotteinen. Mulla ei muutenkaan ollut oikein mitään tekemistä, joten tein sellasia "jäsen x singing compilation levystä sexy, free & single" tyyppisiä videoita ja muutenkin musiikki meni paljolti Sujun ehdoilla. Ette arvaakkaan kuinka monta kertaa esim. popitin tätä kappaletta, varsinkin tota alun ja lopun puhekohtaa. (Muistan kun kuulin sen ensimmäistä kertaa ja olin sillee 'jaa suurin vai?') 

I was so excited about this "comeback" thing, that my Tuesday was very much Super Junior oriented. I didn't originally have any plans so I started to do those "member x singing compilation from sexy, free & single album" kind of videos and also the music I listened was pretty much Super Junior. You can't even guess, how many times I listened this song, especially the beginning and the end.



♣ This song is dedicated, to the world's biggest fanclub - the ELF. My girls, my angels ♣


Hyrhyr, nyt avasin teille vähän näitä mun fangirl ajatuksia enemmän kuin yleisesti. Ainakin huomasitte, et osaan paikka paikoin olla tosi (itku)herkkä! Mä en nyt turhia alkanut sensuroimaankaan. Näytetään vaan rehellisesti miten asiat on eikös. : D

Hyr, now I opened up my fangirl thought, more than usual. At least you can see, that from times to times I can be very sensitive (crybaby)! I didn't want to censor anything. I mean, let's just show, how things/thoughts honestly are, right. : D

Tää oli tällainen nopea blogin päivitys (tosin, tääkin vei odotettua enemmän aikaan). Halusin vaan päästää mun tunnelmat tästä tapahtuneesta ilmoille + näyttää, ettei blogi ole vieläkään kuollut. Mulla on oikeestaan monia postausideoita hihassa, joitain oon jo alottanutkin. Niitä pitäis sit kohta tipahdella tänne blogiin. Siihen asti, näkemiin!

This was a quick blog post (tho it took more time I first expected). I wanted to write/ let my feelings out and also show, that my blog is still not dead. I have actually quite a many post ideas and I have actually started few. So stay tuned and until then, bye bye!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti