26.10.2013

With Overworld, Tracon 8 (2/2)

(Oon hyvin hyvin pahoillani, et tää postaus on vaan viipynyt ja viipynyt! Oon alottanu tän jo monen monta päivää sit, mut en saanu sillon loppuun. Nyt oon pari viimeistä päivää ollut räkätaudin uhrina, jonka takia en oo melkein jaksanu nousta ees sängystäni ylös. Anyway, pienistä vioista huolimatta, tässä tää postaus olisi viimein.

I'm so so sorry, that it's taken quite a while to write this entry / post! I've started this entry a many many days ago, but I couldn't complete it then. Now, couple of last days, I've been in terrible flu and I didn't have energy do anything. But yeah, here's the entry at last. )

No nyt on se aika, kun tuun höpöttämään teille vähän ruotsalaisesta bändistä nimeltä Overworld. Tarkemmin, tuun höpöttämään nimmaritilaisuudesta ja iltabileistä. Tracon postauksen osa 1 julkaistiin tosiaan aikaisemmin, joten jos et ole sitä vielä lukenut, pääset siihen täältä.

Now it's time. Time to come and talk about Overworld. Basically I'll tell you about Meet&Greet + nightparty. So I released "Tracon (1/2)" already earlier and if you want to check it, here's link.

(Tän postauksen kuvat on lähinnä Nellin (neo-giri), Miinan ja Suskin ottamia. Joukossa voi olla mun crappy webcam kuvia |D

This entry's pictures are mainly taken by Nelli, Miina and Suski. There might come a crappy webcam picture (or two), which are mine but... |D)

Kuten puhuinkin viime merkinnässä, mentiin Mimon kanssa Sorsapuistosaliin n. 15 minuuttia ennen tilaisuuden alkua, koska ei oltu varmoja, paljonko ihmisiä oli paikalla. Loppujen lopuksi niitä ei ihan älyttömästi ollut, mut ainakin pääs puhumaan kunnolla Mimon,Miinan ja Nellin kanssa ja jännitys nousi ääriin. Ostin nopeasti Overworldin julisteen ennen tilaisuuden alkua ja siihen sitten pyysin nimmarit. Kuvia tulee ihan järjettömästi, joten taidan näyttää tuon aarteen myöhemmin. Julisteen kuva oli kuitenkin TÄLLAINEN.

As I told in the earlier post, I went to Sorsapuistosali with Mimo about 15 minutes earlier than the Meet&Greet started, since we weren't so sure how many people will attend. After all there wasn't that many, when it started. Well, at least I was able to talk with Mimo, Miina and Nelli well and I started to feel more excited. I bought Overworld's poster, where I asked the autographs. I don't have a picture of mine poster but there was THIS picture.

Pian jännitys ja odotus palkittiin, kun jäsenet tulivat pöydän päähän. Oli tosi ihana huomata, et Overworld harjoitti pientä smalltalkkia. Multa kysyttiin mm. olenko tulossa katsomaan heidän keikkaansa iltabileisiin. Lisäksi Lynx toivotti onnea ruotsin kirjoituksiin. Nimmareiden jälkeen jäätin nurkille norkoilemaan, josko liikenisi mahdollisuus kuviin.

Soon the members came and the meet&greet started. It was nice to notice, that Overworld do "small talk". (Usually the bands (which I have saw) are like, hello here's your autograph etc. ._.) They for example asked if I'll go to watch their gig in k-18 night party. Also Lynx wished me good luck for my Swedish matriculation exam. After the autographs, we stayed there for a while with my friends. We waited if we'd be able to also take pictures with them. 

© Nelli

Meidän jälkeen ihmisiä alkoi tulla tiputtain. Moni oli tosi kiinnostuneen oloinen, muttei sit lopulta uskaltautunut itse pöydän luokse. Siinä odotellessa ehdittiin jutella, sain Mimolta paketin valotikkuja illan keikkaa varten () ja Nelli ehti napsaista kuvia. Joukossa mm. tää Hizaki -cossi, josta sain sit kuvan omiinkin kansioihin.

After (our) autograph session, few other people came to greet and ask autograph as well. Some were also quite interested of them, but didn't have courage to come to the table. While we waited, we talked, I got some light sticks for the gig from Mimo () and Nelli took some pictures. There were, for example, this Hizaki cosplayer. 

Lopulta porukkaa ei enää pörrännyt paikalle ja kipitin toistamiseen pöydän luokse ja kysyin sitten, et jos se on okei, voitaisiinko saada ryhmäkuvat ja yksittäiskuvat jokaisen jäsenen kanssa. Tähän sitten Lynx vastasi "Yeah sure~ It's our pleasure."

After a while, more people didn't seem to come so I went to the table again to ask if we'd be able to take pictures. (I asked for group & one with every member, if it was okay with them). To this, Lynx answered "Yeah sure~ It's our pleasure."






Saatte ihailla mun naamaa tosi paljon! Mut onneks mukana on myös komeita miehiä ja ihana nainen~ (tuntuu vähän jännältä puhuu tälleen, tbh) Musta on tavallaan aika hassua, kuinka toi Mimon laukku pääs kuvaan mun ja Andien kanssa! :'D 

You can now admire my face a lot, haha! :D Luckily I have some handsome/beautiful people with me~ (It's kinda strange for me to talk like that, tbh) It's quite funny, how Mimo's bag was able to come to the picture with me & Andie! :'D

Kuvien jälkeen me puhuttiin vähän kaikesta. Juttu luisti etenkin Lynxin kanssa ja puheenaiheet vaihteli niin paljon, et tyylii parituntia myöhemmin mietin, et miten me tästäkin päädyttiin puhumaan. Nelli otti videokommentin, jossa Lynx kerto jotain Traconista jaja... Tosiaan me puhuttiin ja hämmennyin siitä, miten rentoja ja ihania nää ihmiset oli! (Tai siis, et ne on vielä kivempia ja hauskoja, mitä videot antaa ymmärtää).

Aika meni kuin siivillä, enkä olisi tuntia aikaisemmin uskonut tämän olevan mahdollista. Kellon lähestyä kolmea, jäsenten piti lähteä eteenpäin, jolloin sanoimme heiheit. Me suuntasimme takaisin miittipaikalle.
(loppumiitistä ja sen jälkeisesti ajasta on tosiaan kirjoitettuna edellisessä postauksessa. Postaus löyty TÄÄLTÄ)

After the pictures, we talk all kinds of stuff. I talked a lot with Lynx and the subjects changed kinda much. It was like, couple of hours later I was wondering, how did we end up talking about that. Nelli took some video comment, where Lynx talked about Tracon andand... Basically I was just talking with them and I was surprised, how easy-going and lovely these guys were! (I mean, how they are more funnier and nicer, what videos make you believe). 

Time went fast and like... an hour earlier I wouldn't have even dreamed things like that. It would've seen so unreal. Clock came closer to 3pm and Overworld had to leave so we said goodbyes. After that I went back to meeting place. (If you's like to read, how I spend time before night party, check the previous Tracon post. You can find it HERE)

~

Me lähdettiin tosiaan hyvissä ajoin, vähän ennen 19 yo-talolle, jossa k-18 iltabileet järjestettiin. Se narikkaheppu oli tosi mukava ja hauska, joka nostatti jo odottavaa tunnelmaa.
(Oon laittamassa lompakkoa takaisin laukkuun, kun olin kaivanut sen tarvittavan narikkamaksun.
N (narikkatyyppi): Ota vaan se lompakko mukaan et voit ostaa sit limsaa tuolla.
P (minä): Muuten olis jees, mutten usko et saisin 20 sentillä mitään limsaa.
N: No niin, kieltämättä... no huidot noilla valotikuilla niin hienosti, et joku sit tarjoaa sulle.
P: Näin tehdään~ o/ )

We went to yo-talo (k-18 night party place = gig place) a little before 19. The cloakroom's guy was so so nice. (I'm putting my wallet back to my bag, after I've taken the cloakroom fee.
C (Cloakroom guy): Take the wallet with you, so you can buy some lemonade there.
P (I): I'm afraid that I won't get any lemonade with 20 cents. But otherwise it'd be great.
C: Yeah... well then, wave those light stick so beautifully, that someone treat you some.
P: Sure~ o/ )

Keikkaa odotellessa istuskeltiin penkillä, säädettiin kameraa ja käytiin ulkona. Yhtenä kertana Kaz, Andie ja Nikke tulivat samaan aikaan ulos ja alettiin sit jutella siinä. Nikke kysyi, miten meidän coni on mennyt ja kerroin siinä mm. meidän parapara esityksestä. Kaz tiesikin heti, mitä parapara on ja selitti sen sit myös Nikelle. Andie kysyi taas, mitä biisejä toivottaisiin, et soittaisivat keikalla. Pian tän jälkeen muut meidän porukasta, eli Red, Obi, Sara, Suski, Kirsikka ja Hidai tulivat paikalle. 

Juteltiin siinä yhdessä jonkun aikaa, kunnes mentiin kaikki sisällä. Silloin se kaikista pitkin odotus alkoi. En viitsinyt mennä istumaan, koska halusin varmistaa hyvän paikan! Niinpä hetken seilaillessa, siirryin seisomaan eturiviin, keskelle. Siinä kökötin paikkaa vaihtamatta valehtelematta sellaiset 30 minuuttia. Nico ja Anni tuli juttelemaan mulle, kun tulivat paikan päälle. Pian Kirsikka ja Suski tulivat myös ottamaan paikkaa. Vähän ennen keikan alkua Anni tuli siihen mun viereen eturiviin. Mä annoin muutamalle valotikkuja ja pistin sen boksin sit maahan. 

While waiting the gig, we sat on bench, adjusted the camera and went outside. One time Kaz, Andie and Nikke came out at the same time and we talked a little while. Nikke asked, how our convention has been and I told to him among other things about out Parapara performance. Kaz knew immediately what parapara is and he explained it to Nikke. Andie asked, what songs we'd like to hear on the gig. Soon after that the rest of our group, which mean Red, Sara, Suski, Kirsikka and Hannes, came. 

Wr talked a while there, until we all went to back inside. Then the "real waiting" started. I didn't want to go to sit, because I wanted to be sure to have great place! So after little wondering, I went to stand to the front row, in the middle. There I stand (without a word of a lie) about 30 minutes. Nico and Anni came to talk to me, when they came to the place. Soon Kirsikka and Suski came to take places as well. A little before gig started, Anni came to next to me in the front row. I gave some light sticks to people, who wanted and after that I put the box down, to the ground.

Pian Overworld astelikin lavalle ja My Realityn ensitahdit alkoivat. Se sai yleisön mukaansa ja myös itse hypin ja olin fiiliksessä mukana ihan täysillä. Tunnelma oli ihan katossa koko biisin ajan ja myös sen jälkeen, pienessä puhetuokiossa. :D

Tässä vaiheessa voisin sanoa, että kannattaa myös tsekata JaMEn haastattelu Overworldin kanssa ja keikkaraportti. Siitä saa vähän yksityiskohtaisempaa tietoa kappaleista ja haastattelu oli oikein mukava. Eli klikatkaa itsenne TÄNNE.

there's a link to JaME's interview with Overworld and their report of concert. It's in Finnish. (so if you want to check it, just click that "TÄNNE" part)

Soon Overworld came to the stage and My Reality started. The audience started to get wild and I, as well, jumped along others and had a great feeling. The atmosphere was awesome for the hole song and also, after that in the little talk session. :D

Mä oikeesti muistan tosi huonosti sitä settilistaa, mutta onneksi sain sen sit siitä keikan jälkeen. Mä en osaa selittää biisejä silleen suurin yksityiskohdin, koska mä muistan lähinnä sen fiiliksen. Jotain pikkuisia juttuja muistan pariin biisiin, mut suurimpaan osaan voin vain sanoa "... no fiilis oli ainakin katossa."

I really can't remember the setlist so well, but luckily I got my own after the gig. I can't explain the songs with much details 'cause I mainly remember the feelings I got. Some little things I might remember but I usually it's going to be like "... well, I can remember that the feeling was awesome."

Mä valitsin mun paikan tosi hyvin. Näin kaikkia jäseniä hyvin siitä eturivistä ! Mä myös olin myös (keikan alussa) ihan Endigon edessä, hyvä kun en valotikuillani häntä vatsaan lyönyt. Pari kertaa tuli tosin vahingossa lyötyä herran mikkijohtoa. Tää näky just ton ilmantakomisen lisäksi siinä, et kun Endigo nosti kättä ylöspäin, se tuli ihan mun pään päälle. Kun Endigo meni kyykkyyn keskellä, meidän kasvot oli samalla korkeudella, Endigon siinä ihan mun edessä. Eli voin valehtelematta olla silleen "Musta tuntu, et se katto mua. /(*^-^*)\ lol~ (Endigo sanoikin mulle keikan jälkeen, et näki mut siinä eturivissä. :D) 

I chose my place very well. I saw every member well from the front row! I was (in the beginning of the gig) right in front of Endigo and I was so close, that I hoped I wouldn't hit his stomach. Couple of times I accidentally hit his microphone cable, though. The place were shown as well with the things, that when Endigo raised his arm, it was right in above my head. When Endigo crouch (I don't even know what it is in English, but I hope you'll understand) on stage, our faces were in the same height and his face was just in front of mine. So when I say "I feel like he looked at me /(*^-^*)\", it's not a lie, lol~ (Actually, Endigo said to be, after the concert, that he saw me on the first line. :D) 

Toi paikka oli myös siitä hyvä, et sit kun esim. Endigo lähti liikkumaan, joku muu pyyhälsi paikalle. Tosi usein pääsin sit moshauksen ohella katsomaan näitä ihmisiä tosi läheltä. Mut voitte varmaan ajatella, et ei sitä ehtinyt kamalasti ajatella, ellei sit tullut just jotain katsekontakteja tms. 

The place was like, when Endigo left it for a while, other member came to there. So, I was able to watch these people very closely, quite often while moshing. Though, I didn't really think about that so much unless there came some eye contact etc.


Yhdessä kappaleessa oli joku sellainen kohta, et Kaz tuli siihen keskellä. Sit se otti yleisön silleen... tarkkailuun. Eli siis se kumartu vähän, nojas eteenpäin ja katto siitä yleisöö. Se fiilis, kun yhtäkkiä siinä silmien edessä on Kazin naama ja se kattoo ruskeilla silmillään suoraan sun silmiin! : D Siinä oli kyl kieltämättä tosi vaikee ees yrittää vaihtaa katsetta muualle. Mä luulen et se teki myös muulle eturiville saman, katto ihmisiä sillee intensiivisesti yms. Se hetki tuntu tosi paljon pidemmältä, vaikka ehkä kesti vaan sekunnin parin. |'D 

There were one part, when Kaz came closer to the audience. He leaning a bit to audience and watched some people like, eye to eye, kinda intensively. At least I feel so 'cause it was kinda hard to watch something else in that moment. I think it lasted only a second or two, but it felt bit longer. |'D

Väliin tuli vähän hitaampi ja hartaampi(?) kappale - Time is music the planets make. Ennen sen alkua ihmisiä pyydettiin ottamaan kännykät ja laittamaan siihen sen valon. Mun kännykkä oli edelleen laukussa, joten päätin ottaa vielä kolmannen valotikun käteen (mä olin tosiaan koko keikan heiluttanut kahta). Niitä sit heilutellin biisiin ajan. 

There was one slower song, between the others, which was called Time in the music planets make. Before that, Endigo asked audience to take their phones and put a light to it. I didn't have my mobile phone 'cause it was on my bag so I took third light stick (I had waved two before) and I waved them during the song.

Vähän ennen Stellarin alkua, Endigo kysyi meiltä, tykätäänkö me tanssia. Yleisö sit huusi siinä myötävää vastausta. Me alettiin tanssii ihan vähän paraparaa Annin kanssa. Ei varmaan fiiliksestä tarvi mainita mitään. Sit loppuilta päässä soikin "dance for me now, dance until you die" ja toi kappale oli ensimmäinen, jonka kuuntelin kotiin päästyäni. 

Until we're deadin alussa, Endigo opetti meille sen "whoa-o-o" kohdan, harjoiteltiin sitä muutama kerta ja saatiin sit laulaa sitä kertosäkeistössä. Tän tahdissa vedettiin sit vielä kovempaa, jos se vaan olis mahdollista, koska tää oli suunnitellusti viimeinen kappale. Yleisö ei kuitenkaan halunnut päästää Overworldiä vielä takahuoneeseen ja niimpä Overworld veti vähän extempore vielä yhden kappaleen...
nimittäin Gangnam Stylen!

A little before Stellar started, Endigo asked us, if we'd like to dance. Audience shouted yes and we danced a bit parapara with Anni. I think, I won't need to tell you how the atmosphere were? After the gig, "Dance for me now, dance until you die" was stuck into my head and that was actually the first song I listened, when I got home.

In the beginning of Until we're dead, Endigo taught us the "Whoa-o-o" part and we practiced it couple of times and we were able to sing it while the song. During the song, I had fun even more (IF that's even possible), because it was planned to be the last song. Anyway, audience didn't agree to that and didn't want to let Overworld to go to their backstage yet. That's why Overworld decided to play another song, extempore cover - Gangnam Style!

This video is from Storcon, but they played the song in the same way ↓


Vähän lisää keikkakuvia

More pictures from gig



 






Keikan jälkeen jäsenet jäi vielä kiittelemään yleisöä, ennen takahuoneeseen menoa. He heittivät settilistoja ja Andien heitti muutaman rumpukapulan. Mä olin siinä eturivissä kädet ojossa, kuin nälkäinen linnunpoikainen. Ja ensimmäistä kertaa ikinä, mä sain jotain keikalta (siis ostamatta : D) koska Andie oli superkiva ja antoi mulle yhden niistä rumpukapuloista.

Before Overworld went to their backstage, they greeted audience. They threw couple of setlists to the audience, and Andie also threw some drumsticks. I was in the front row, and I think I look a bit like hungry nestling (like 'please please pleaseee') and my hands were up to the sky. And you know what, I got something for the first time (without buying : D), because Andie was super nice and gave one of the drumsticks to me. 


Keikan jälkeen menin narikkaan Kirsikan kanssa. Päätin hakea tavarat, vaikken ollutkaan vielä lähdössä. Lynx tuli takahuoneen ovelle, joka oli narikan lähellä. Niinpä menin sit siihen juttelemaan hänelle ja muutamalle muulle, jotka tulivat moikkaamaan. Pian myös Endigo tuli paikalle ja Kirsikka otti hänen kanssaan kuvan. Sit mentiinkin metsästämään Kaz. Kirsikka otti hänen kanssaan kuvan ja tajusin, että myös mä voisin ottaa kuvan heidän kanssaan, vaikka meet&greetissä otin kuvat kaikkien kanssa.

After the gig, I went to the cloakroom with Kirsikka. I decided to take my things, though I wasn't planning to go yet. Lynx came to the door of their backstage, which was near to cloakroom so I decided to go and talk with her (and some other people,who came to talk as well). Soon also Endigo came and Kirsikka took a picture with him. After that we went to "hunt" Kaz. Kirsikka took a picture with him and I realized that I could also take a picture with him, even though I had some "memories" from Meet&Greet.

Väki alkoi lähteä ja istuttiin sit yhdessä pariin pöytään. Olin just päässyt istumaan pöytään (Kazin viereen) kun meitä oltiinkin jo tulossa häätämään. Se tyyppi oli oikeesti kuin... perseeseen ammuttu karhu, koska se oli niin äkäinen. Se alkoi vaan selittää jotain Andielle suomeksi, eikä ensin tajunnut et Andie ei välttämättä osaa suomea. Pian tää ensimmäinen selvisi, kun mentiin ostamaan itsellemme liput Traconin iltabileiden jälkeisiin lippuihin ja saatiin leimat. Mulla ei aluks ollut tarpeeks rahaa, mut Suski maksoi mut sisään. Myöhemmin kuitenkin sain ne rahat annettua, ihan Traconin aikoihin.

Pari tuntia sit vietettiin Yo-talolla tanssien, lauleskellen ja jutellen. Aika meni tosi tosi nopeasti ja jutut oli... hyvin hupaisia. : D Yhdessä vaiheessa olin pöytien luona ja joku random mies tuli sinne. En ensin huomannut sitä, joten kun käännyin ja huomasin sen siinä mun vieressä, hämmenyin hetkeksi. Vielä hämmentävämpää oli se, kun se avasi suunsa ja sanoi "Mulla on kotona vauvantalkkia ja vuohi, mitäs sanot?" Olin ihan varma, et kuulin väärin enkä osannu vastata kolmannenkaan kerran jälkeen mitään, joten selitin vaan jotain keikasta jääneestä euforiasta, jonka takia mun aivot ei nyt oikeen pelaa.

Ihan illan loppupuolella mietin, et olisko mahdollista saada kuvia ja Sara lupasikin toimia kuvaajana mun kännykän kanssa. Kysyin ensin jäseniltä, et olisko mahdollista saada vielä kuvia heidän kanssaan ja kaiken kiireen keskellä löytyikin pieni aika kuville.

While people started to leave, me and the group sat around one table. I was just manage to sit down (next to Kaz) when someone came to drive us away. The staff guy was so annoyed and cranky. He started to explain something to Andie - in Finnish, and it took some time, until he realized that Andie can't speak Finnish. (Actually, Andie had to say that to him) The hole thing came clearer when we went to buy tickets to another night party, right after Tracon's own, and we got stamps. 

We spent couple of hours in the yo-talo while dancing, singing and talking. Time went super fast and the talks were... very funny. : D One time I was standing by the tables, when some random guy came there. First, I didn't notice him and I got a bit startled, when I noticed him. I got so confused, when he opened his mouth and said "I have some baby powder and a goat in my house, what do you say?". First I thought, that I had misheard him but after the third time, I still couldn't answer so I just said something like "the euphoria from the gig is so strong, so it seems, that my brain won't work now".

In the end of the night, I thought if I'd be able to have pictures and Sara promised to be my photographer with my phone. First I asked the members, if it'd be possible to take some pictures with them. Though they started to be pretty busy, there still were a little time for pictures.



Pian näiden kuvien oton jälkeen jäsenten piti lähteä hotellille ja me jäätiin ulos 'hyvästelemään' heidät. Nää kaikki olivat todella hauskia ja ihania. Esim. sanoin Nikelle silleen "I'm going to miss you~" Ja sit Nikke oli siihen vaan silleen "Aww, I'm going to miss you too" ja halas mua! 

Soon, after taking these pictures, the members had to go back to their hotel and we stayed outside to say goodbye to them. All of them were so nice and lovely (I think I've said this already, haven't I?). For example. I said "I'm going to miss you~" to Nikke and he was like "Aww, I'm going to miss you too" and after that he hugged me! 

Tän jälkeen me mentiin takaisin sisälle. Kirsikka otti mun kännykällä kuvat Obin ja Redin kanssa. (Harmi ettei mulla oo niitä tähän hätään näyttää mut~). Pian meidän matka takaisin Tamperetalolle alkoi. Käytiin ensin Mäkkärin kautta. Mä en itse ostanut mitään, joten jäätiin Kirsikan kanssa siihen ovensuuhun. Sit siihen tuli yks ympärikännissä oleva mies, joka tuli siihen ihan kylkeen ja oli sillee "How you doing?" Siinä sit sopertelin jotain "ihan jees...". Vielä yks mies yritti päästä puheille koskipuistossa.
Random mies: Hei
Pinja: ...niin? o.ô
R: ...puhu mulle.
Miina: Anteeks, mut meillä olis vähän kiire tässä.

Mies ei tykännyt sit tästä ja otti mua ranteesta kiinni. Mä olin niin hämmentynyt ja shokkaantunut tilanteesta, etten osannu tehdä mitään. Mies ei tajunnut, vaikka Miina sanoikin et päästä irti. Hidai käveli sit siitä läpi siten, et sai helposti sen miehen käden pois mun ranteen ympäriltä. Onneksi olin kavereiden kanssa, enkä yksin liikenteessä siis! Siitä sit lähdettiin nopeesti kävelemään kohti Tamperetaloa ja yritin vähän aikaa sulatella sitä, mitä just oli tapahtunut. Kävellessä sain mm. tietää, miten puolustautua, jos samantyylinen tilanne tulee ja pitää tehdä jotain itse. 

After this, we went back to inside. Kirsikka took pictures of me with Obi and Red. (Shame that I can't show these to you now~) After that we started our trip back to Tamperetalo. We went to McDonald's first. I didn't buy anything, so I left near to door with Kirsikka. Then some random guy came next to me and said "How you doing?" I was like "wha--- I'm fine, I think". Also, one other (random) guy tried to come and talk to me.
Randon guy (R): Hey you~
Pinja: ...yeah? o.ô
R:... talk to me
Miina: Sorry but we'd be quite busy now.

The guy didn't like that and he grab my wrist. I got so confused, that I didn't know what to do. The guy didn't seem to understand, even though Miina said that he should left my wrist. Then Hannes walk between, so he'd be able to free my wrist quite easily. Luckily I was with some friends and didn't walk all alone. After that we quickly continued our trip back to Tamperetalo. While we walked, I got to know how to act, if same kind of situation happens again and I have to do something alone.

Ennen kun mentiin Tamperetaloon, me jäätiin odottamaan bussipysäkille, et Miina pääsi bussiinsa. Siitä sit käveltiin taloon. Sit loppu menikin samalla lailla, mitä postauksessa Tracon (1/2) kirjoitin. Eli siitä sit enemmän siellä. 

Before we went to Tamperetalo, we left to the bus stop. We waited, that Miina get to her bus, first. Then we walked to the house. The other part of the story (which include happenings after this etc.) you can find from the Tracon (1/2), so I won't talk much about that.


Okei, vihdoin tää koko postaus on kokonaan valmis. Se vei kyl "vähän" aikaa, mut nyt se on tehty. Tähän loppuun voisin laittaa vielä yhden videon, sillä Overworld julkaisi 25.10 uuden singlensä - final destinationin. Toi biisi kuultiin myös Traconin keikalla heti toisena, My realityn jälkeen. Pidemmittä puheitta, nauttikaa~ ↓

Okay, so finally the post is ready. It took "little" time, but now it's done. I thought, that I'd put some video to the end of the post since Overworld's new single, Final Destination, was released 25th of October. That song was also heard in Tracon's gig, it was the second, just after My Reality. Anyway, enjoy~ ↓



2 kommenttia:

  1. Ei kamala toi mun laukku... kauhea trolli tuol mukana :''DD (*köh* iha ku omistajansakki *köh*) aaaa.... nauroin ihan liikaa :'3 mutta ihanasti oot kirjottanu tost keikasta ( ;; w ;; ) Olis ollu nii ihanaa ittekkin olla siel.. mut onneks sie olit ja sul oli kiwaa! ^ ^♥

    ps. TULI KAMALA IKÄVÄ SUA!!♥ ;; ___ ;;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, musta toi laukku oli tosi piristävä tossa. Mitäs sille voi, kun halusi huomiota --eikun. :'D Vähän piristystä pimeän koleisiin syysiltoihin! :'3

      Kiitos kehusta~ ♥ Olin vähän hermostunu just tosta, et mitä saan kirjoitettua keikasta. Mä oon huomannut et se jää tosi usein tyylillä siihen "no se oli tosi jees keikka" ja sit erikseen jotain ns. ihkutusta :'D. Halusin tähän vähän enemmän sisältöä, mikä oli tavallaan vähän haastavaa kun ei ollut melkein yhtään muistikuvaa siitä, mitä tapahtui minkäkin biisin kohdalla. |'DD Joten on enemmän kuin ihanaa kuulla, että tykkäsit tosta keikkakohdasta~ Ja olis ollu tosi ihanaa jos olisit päässyt kans tonne keikalle. ;__; Seuraavalla kerralla sit, eikös! ♥

      ps. Awww~! ;__; ♥ MULLE TULI KANS IKÄVÄ SUA~

      Poista