14.9.2013

Miitinkiä~

Hejsan ihmiset~  〜(・▽・〜)

Pienenä, melkein 16 vuotiaana (kaksi päivää vajaana), mä olin SID -miitissä ja jäin sinne sit silleeen... puolivahingossa yöksi. Loppupuolella Netasta ja Tuizista ei saanut puhekaveria, koska mokomat nukahti niin varhaisessa vaiheessa. : D Niinpä sit se jäi siihen, et keskusteltiin kaksin Ekun kanssa. Silloin tultiin siihen tulokseen, et haluttais kummatkin olla jo 18, et voitaisiin osallistua Lafin spuge-miittiin.


Elokuun lopulla tää "toive/tavoite" sit toteutui. Tampereelle järjestettiin Spuge-miitti lauantaina 24.8. Päivä alkoi miittauksella, nähtiin rautatieasemalta klo. 12 ja käveltiin siitä sit Siperiaan, Aschan coffee:seen. Mentiin sinne ylös, koska kukaan tuntematon alhaalla ei voi tietää, ketkä puhuu noin levottomia juttuja, ne vaan kuulee meidän äänet. Ja saadaan myös olla siellä rauhassa, koska kukaan ei uskalla tulla sinne, tää tuli huomattua kyl siinä the GazettEn projektimiitissä Tampereella. :D 

No ei, me mentiin sinne ylös, koska tykkään olla siellä. Siellä on yleensä paljon tilaa = vähän suurempikin poppoo saadaan helposti sinne mahtumaan.

The happiest day of my life ---- vai miten se meni?
(c) Nelli 


Kahvilla meitä oli mun lisäksi Nelli, Noora, Meri, Meepu ja Paula. Meri kävi Plevnassa ja kerto, että siellä oli One Direction -pahvihomma ja sit meidän "innostuminen alko". Kahvin jälkeen Merin piti lähteä ja me muut lähdettiin Plevnaan, koska mun oli pakko käydä vessassa. Kun mä tulin takaisin, me otettiin muutama kuva pahvipoikien kanssa. |D

(c) Nelli




















Kuvauksien jälkeen lähdettiin kohti Anttilaa. Päätettiin ostaa vähän juomista mm. boolia ja shotteja varten. Mä tykästyin heti sellaseen Sake -pulloon (en tosin sillon vielä tienny et se oli sitä), joka oli tosi nätti ja lopulta me sit otettiin se. Tän jälkeen me sit lähdettiin ostaa kaikkee Anttilaan mm. limsaa ja herkkuja. Mukaan tarttui myös


One Direction puuha- & tarrakirja. Tällöin myös meidän miitti muuttui 1D miitiksi. Kukaan tosiaan ei tiennyt näistä mitään (vaikka illan ja yön aikana mun tietymys nousi niihin mittoihin, et osaan nyt nimetä kuvasta jäsenet...), joten päätettiin myös kuunnella muutama kappale. Tai no osa ties muutaman kappaleen Gleen versiona, mut~

Tää alku oli kyl oikeesti hauska ja katottiin se myös uudelleen myöhemmässä vaiheessa ja mm. aamulla.



Ja saanen esitellä, Sake-pullo, josta aikaisemmin puhuin.
Noi värit ei välttämättä tuu tossa niin kauniisti esille, miltä se oikeesti näytti. Toi oli tollasta ihanan hailakan vaaleesinistä toi juoma sisällä ja mun mielestä kans toi etiketti oli kaunis.

Mä ja Nelli räpsittiin kuvia sillä välin, kuin odotettiin et Jossu liittyy seuraan. Me myös kuunneltiin musaa & katsottiin musavideoita, oikeestaan tää oli samoihin aikoihin kun katsotiin toi Best song ever.

Mulla oli mukana kans mun miittivihko, johon sit päätettiin laittaa "yleistä ihkutusta", Nooran vihkoa sai kunnian kantaa meidän hienon 1D ficin, jota kirjoitettiin etkojen puolesta välistä n. loppuun. (FiCCI) Yleistä ihkutusta ja terveisiä mulle kirjoitettiin koko loppuilta~ Näiden lisäksi meitä viihdytti "Black Stories", Tikkupeli ja juomapelit




Me tosiaan valittiin UFO SHOT -pullo mm. shotteja varten. Pullo valittiin ton värin perusteella + Paula oli maistanu sitä punaista, joka oli kuulemma ollut ihan hyvää. Tota litkittiin mm. juomapelin aikana. Itsellänihän mukana oli myös muutama pullo, jotka olin aiemmin ehtinyt käydä Sokokselta kipaisemasta~

(c) Nelli
Meidän juomapelit oli Jrock -aiheisia, kun kuitenkin Lafin spuge-/1D miitti oli kyseessä. Ensin mentiin X -juomapeliä, jonka jälkeen vuorossa oli MUCC. Tää oli joku tosi koskettava(?) kohta, jolloin me otettiin meidän kännykät ja alettiin heilutella ilmassa. Innostuttiin myös Meepun kanssa laulamaan Yasashii Utaa ja kaikki (ainakin näin muistaisin?) tuli mukaan "lalala lalala" kohdassa. Lisäksi me innostuttiin laulamaan Queeniä.

Etkojen jälkeen me lähdetiin kohti kaupunkia. Mä olin oikein laulutuulella, joten matkalla pysäkille laulettiin Meepun kanssa Queenin "Don't Stop Me Now" (Hei muistettiin kaikki sanat ilman musiikkia!). Sit kaupungissa laulettiin mm. Kurenaita ja ööö...


Crucify my Loveia me innostuttiin laulamaan pankkiautomaatille jonottaessa.

(c) Nelli

Aluks meidän piti mennä Raideriin, mut se oli tosi täynnä et otettiin siellä vaan shotit. Suunnattiin siitä sit tosiaan pankkiautomaatin kohdalla Rodeoon, jossa oli kyl tosi hyvät biisit tarjolla, et tanssilattialla viihdyttiin. Mut sit aina välillä piti hengähtää ja istuutua alas. Toi skumppa ei sit ollu meidän! :D
Mä tosiaan viihdyin tossa nojatuolin & sohvan käsinojien päällä,et päästiin kaikki suunnilleen saman pöydän ääreen.

Rodeon jälkeen mentiin johonkin ylhäällä olevaan PizzeriaKebab -paikkaan, missä sit viimeiseksi täyteltiin kuulumisia miittivihkoihin ruokaa odotellessa. Mä otin itse pitakebabin ja se oli kyl superhyvää, nam ~ Sit alkoikin jo nukuttaa ja lähdettiin omille suunnille. Melkein kaikki meni omiin koteihinsa, mut mä ja Paula tungettiin Meepulle nukkumaan.

(c) Nelli
Ilta meni hyvin pitkälle puuhakirjaa täytellessä, vaikka tää kuva onkin päivältä. Sit me yritettiin arvata Paulan kertoma, Black Story -tyylinen arvoitus. Väsyttiin tosin nopeasti, joten mentiin aika nopeesti kyl nukkumaan.

Aamulla/Iltapäivällä sit saatiin se viimein ratkaistua. Tolloin me myös pelattiin sellasta puuhakirjasta löytyvää lautapeliä, missä piti kerätä kaikkien jäsenien nimmarit ja sit ehtii lavalle. Mä voitin ja sain vielä yhden nimmarin kaupanpäälle. :'D Sit me kans syötiin, mut aika nopeesti lähdettiin kohti kaupunkia, koska Meepulla alkoi Traconin kokous. Päästiin autokyydillä kaupunkiin ja käppäiltiin siitä sitten bussipysäkille ja kohta olinkin kotona, jossa ei sitten mitään tapahtunut kouluhommien väkertämisen lisäksi.

-

Hui kun postauksen teko kesti! o.o Ajattelin kuitenkin kirjoittaa nyt loppuun, koska heräsin hetkeksi syystä tai toisesta, enkä vielä tunnu saavan uudestaan unen päästä kiinni. Lisäksi on hyvä saada postaus pois alta, koska tänään on kauan odotettu Tracon~!

Mä en tuu cossaamaan mitään, eli ihan omana itsenäni niitä Tamperetalon käytäviä tallaan. Jos joku tunnistaa niin tulkaa toki nykäisemään hihasta/moikkaamaan/juttelemaan jne. Kirjotan sit siitä jossain vaiheessa postauksen ja tällä kertaa yritän saada mun kameran messiin et tulee kans mun ottamia kuvia (kun en ihan kännykällä viittis ruveta ottamaan). Mut joo, nyt meen takasin nukkuun et huomenna oon terässä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti