12.5.2012

latelatelate~

Hieppatirallaaa.
Jos mä olisin fiksu, olisin juuri nukkumassa. Lisäksi olisin lukenut hyvin ruotsin ja enkun sanakokeisiin, matikankokeeseen puhummattakaan. Olisin katsonut kaikki vaattet yms. jutut valmiiksi huomista varten. Mä saisin kaikki blogimerkintäajatukseni toteutettua oikealla aikataululla ja ansaitsisin koulussa kokoajan 10, mutta kun en ole. No okei, ehkä mä vähän (enkä niin vähääkään), liioittelin, mutta... Tosiaan, kuinka tyhmä sitä ihminen voikaan olla. Tässä mä vielä kykin koneella. Mulla on monta tuntia univelkaa, isä herättää huomenna aikaisin, koska äitienpäivä ja tehdään äidille aamupala.

Tän jälkeen mä suntaan Helsinkiin, tarkemmin sanottuna 10 lähtee bussi kaupunkiin ja juna kohti pääkaupunkia 11.07. Arvaatte varmaan etten ole pakannut ollenkaan, onneksi en paljoa tavaroita otakaan mukaan. Rahat, keikkalippu, junalippu, kännykkä ja... siinä kai se sitten. Vähän ruokaa jonoa varten yms. Kotona hyvällä lykyllä ~24, luultavasti venähtää 1am:n, ja maanantaiksi vielä kouluun tekemään ruotsin ja enkun sanakoe, sekä englannin kuuntelutesti. Hyvin menee, mutta menkööt.

Kelloon katsoen,  en aio nyt kääntää tätä englanniksi, laiska mikä laiska. :D Eipä tää nyt paljoa asiaa tuukkaan sisältään, koska mun kamera ei ole päässyt kunnon käyttöön traagisen muistikortti- ja akkuepisodin jäljiltä. Mut onneks jotain oon saanut koneelle ja jotain kuvia saa myös netistä. ^^

Viime merkinnässä kerroin mm. mun synttäreistä sunnuntaina. Oikea päivähän oli maanantai, jolloin sain perheen lahjat. Sain mun siskoltani:
Tällaisia. Uudet kuulokkeet ja korvikset. Kuulokkeita tosiaan pyysinkin, koska omat kuulokkeeni eivät enää toimineet + tollaset kuuluu paljon paremmin. Noi korvikset oli kyll sulonen lisä, tykkään ♥
(kuvat cypershopin sivuilta)

Vanhemmilta putkahti tällainen. Jos joku ei vielä tiennyt niin se on koneen jäähdytysalusta. Jotkut on varmaan huomanneet, että jos konetta pitää sylissä/tyynyllä yms. se ylikuumenee ja osaltaan voi vahingoittaa konetta. Tää tosiaan sit viilentää sitä, toimii koneen omalla viralla ja... niin, kone ei enää ylikuumene ja sitä voi käyttää lähes missä vaan. Oon toivonut tätä since last autumn.

Tosiaan, mulla on noista kuulokkeista kuvia mun webkameralla otettuja mut...se laatu on jotain niin hirveetä, et jätän teidän silmänne mielummin ilman sitä pikselimössöä D: Eipä siinä kai muuta, synttärit oli ihan jees vaikkei juur mitään ihmeellistä tapahtunut. Mentiin kyll iltapäivällä Pancho Villaan syömään ja onnitteluja tuli paljon. Jonkin verran tuli koulussakin, mut facebookissa tuli tosi paljon, ainakin mun mittapuulla. Lisäks musta oli ihanaa, et jopa Twitterissä muistettiin ;w; ♥

Yyh, en tiiä mitään mitä nyt vielä kertoisin. Tosiaan, ajattelin tehä tässä jokupäivä postauksen viimevuoden tärkeistä asioista, mutta... kun kirjotin X -miitistä niin huhuhu sitä tekstimäärää. Alko melkeen ärsyttää yms. joten päätin, et tollaset vuosjutut tehdään ihan uuden vuoden alussa. Ehkä voin tehä tollasen sit sellasena luettelojuttuna, mitä kaikkee ihanaa on tapahtunut yms.

Nyt tosiaan, kello on suhteellisen paljon ja huomenna äitienpäivä. Sisko teki ihanan kortit, johon etsin runon. Lisäksi jääkaapissa on valmistumassa juustokakku, nam. ♥ Aamupäivästä tosiaan nokka kohti Helsinkiä ja LM.C'n keikalle. En varmaan ota kameraa, koska eipä siinä paljoa kuvattavaa olisikaan + latautuminen kestää kauan. Kattoo nyt, tosta yritän kyll tehdä jonkinlaista merkintää sitten, vaikka sitten ilman kuvia. haha :D ja voinhan mä tietysti jälkeenpäin laittaa saman asukokonaisuuden ja ottaa siitä sitten kuvia. Anyway, mua jännittää ihan hirveesti. Tää tulee olemaan mun ensimmäinen j-rock keikka ja muutenkin kunnon keikalla on viimeks tultu oltua siinä ~7 vuotta sitten, kun Lovex esiintyi Sorsapuistosalissa. :D Oon kuullu kaikkee kivaa LM.C'stä ja siitä kuinka hyvä livebändi se on. Oon ihan täpinöissäni ja meen varmaan nyt nukkuun. Loppuun vielä laitan muutamaa videota LM.C'ltä, tasapainottaakseni tätä tekstinmäärää. Anteeks tosiaan tästä pikapostauksesta, mikä ei nyt oo tosiaan laadultaan A++++ D: ♥ Seuraavaa kunnon päivitystä odotellessa \o/

Koska yks lempikappaleistani kys. bändiltä ♥

Ootan tätä biisiä kun kuuta nousevaa siellä keikalla~

 
Tää tulee oleen niin kiva tanssittava :D



Siinä pari videota. Nyt, Hyvää yötä, Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja mukavaa viikonlopun jatkoa! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti