31.12.2015

Good bye 2015, welcome 2016 ♥

Viimeisiä viedään. Ei enää kauaa, ennen kuin vuosi vaihtuu. Mä en henkilökohtaisesti voi olla tätä tapahtumaa todistamassa klo 00:00, koska mulla on huomenna työvuoro. Neljältä ylös, joten kahteentoista valvominen ei ole ehkä se fiksuin tapa toimia. Tämän takia tulinkin jo tässä vaiheessa toivottavaan hyvää uuttavuotta. ♥

Toivon teille kaikkea hyvää, vuotta 2016 ajatellen. Toivottavasti kivoja asioita tapahtuu! 























Tää ei varsinaisesti ole mikään haaste, mutta tehkää tää "kysely" myös itse, jos haluatte. Muistakaa kans sit tulla linkkaamaan, koska oon aina tosi utelias kuulemaan, miten ihmisillä menee. 

~


1. Mitä sellaista teit vuonna 2015, mitä et ollut tehnyt aiemmin?
- Annyeong party, Onnibussilla matkustaminen ja koreakeikat. Hoidin marsuja ja asuin 'omillani' kuukauden verran, kun hoidin ystäväni marsuja hänen ollessaan nousevan auringon maassa. Olin myös elämäni ensimmäisellä stand up keikalla.

2. Piditkö uudenvuodenlupaukset ja aiotko tehdä uusia ensi vuodelle?

- Onnistuin aika hyvin kyllä feilaamaan kaikki, paitsi lupauksen useammista keikoista.

3. Synnyttikö kukaan läheisesi vuonna 2015?
- En kyllä muista.

4. Kuoliko kukaan läheisesi?
- Mikä määritellään läheiseksi? Tärkeä ihminen menehtyi, mutta kukaan sukulaisista tai ystäväpiiristä ei.

5. Missä maissa kävit?

- Olin turvallisesti Suomen kamaralla.

6. Mitä sellaista haluaisit vuonna 2016, mitä et saanut/kokenut 2015?
- "Tuttu ja turvallinen on tiettyyn rajaan saakka ok", mutta haluisin kyllä päästä hetkeksi käymään myös rajojen ulkopuolella. Tarkoitan siis sitä, että haluaisin lähteä käymään ulkomailla.

7. Mitkä päivämäärät vuodelta 2015 jäävät mieleen ja miksi?
- 20.2. ADAMS, 1.3. Block B, 8.12. SuG (TÄMÄ!!!!) ja 9.12. B1A4 - nämä keikkojen takia. 13.12. Shotan muistotilaisuus oli sellanen, joka jäi mieleen. Ja 20.12. kun näin kavereita, ostettiin lentoliput Lontooseen ja hoidettiin majoitus ja liput Potter studiolle. Ja kaiken tämän jälkeen oli keskiyön karaokehetki.

8. Mikä on vuoden suurin saavutuksesi?
- Yksi on se, että uskaltauduin menemään Tampere Kupliin Kpop-miittiin, vaikken tuntenut ketään. Konkreettisesti suurin oli työpaikka! Mä näin paljon vaivaa sen saamiseksi, joten vaikka aikaiset aamuherätykset eivät olekaan aina parhautta, on silti hyvä fiilis, koska tiedän saavuttaneeni tämän kaiken ihan itse.

9. Entä suurin epäonnistuminen?
- Varmaan se, kun onnistuin aiheuttamaan Block B'n keikalla itselleni todella paljon lisästressiä unohtamalla keikkaliput yms. paperit hotellihuoneeseen. Unohdinko mainita, että oltiin ehditty jo palauttaa huone?

10. Kärsitkö sairauksista/loukkaantumisista?
- Mulla oli yksi tai kaksi pahempaa astmakohtausta. Sit oli perus flunssa, mut aika vähällä päästiin.

11. Mikä oli vuoden paras ostoksesi?
- Keikkaliput VIP upgradeineen, albumit sekä SuG fanituotteet keikalta!

12. Kenen käytös/toiminta ansaitsee kehuja?
- Läheisten ihmisten, jotka oli mun rinnalla iloisina ja surullisina aikoina. Mimo ansaitsee suuret kiitokset, koska todella monet syyt. ♥ Tuizi oli mun tukena monta kertaa ja tuli myös mun kanssa keikalle, jolle hänellä ei ollut edes suurta hinkua. Kaikki vaan sen takia, että voisi olla mun henkisenä tukena. TanPARA tytöt on ollut ihan loistavaa seuraa ja tehtiin kova työ tänä vuonna, joten suuret kiitokset ja rutistukset. Anni oli monessa tapahtumassa mun mukana ja kesti mua sekä antoi henkistä tukea SuG keikalla ja fanitapaamisessa, mitä todella tarvitsin. Paula on jaksanut mua myös monet tapahtumat ja jaksanut lohduttaa joskus liiankin tunteellista Pinjaa. :'D
Lopetan listaamisen tähän, koska mun aivot varmaan unohtais jonkun tosi tärkeän tästä muuten. Mutta jos oot viettänyt aikaa/halannut/puhunut mun kanssa, oot saanut mut iloiseksi / hymyilemään / nauramaan jne. olet ansainnut ison kiitoksen ja olet tärkeä. ♥

13. Kenen käyttäytyminen teki sinut masentuneeksi/ikäväksi?
- Mulle tulee tähän mieleen vaan kaksi tuntematonta ihmistä, jotka ottivat muhun kontakia. Yksi tuli puhumaan häröjä ja epämiellyttäviä, kun olin kesätöissä myymässä jäätelöä. Toinen tapahtuma oli mun syntymäpäivänä, kun eräs mies alkoi bussipysäkillä uhkailemaan mua ja sanoi tappavansa mut, samalla kun laittoi käden rintataskuun.
AINIIN ja B1A4 keikalla mun siinä tosi vieressä oleva tyttö kiilasi keikan aikana mun eteen siten, etten nähnyt paljon mitään. Onneksi Tuizi pelasti mun näkyvyyden ja keikkafiiliksen auttamalla.

14. Mihin suurin osa rahoistasi meni?
- Villinä veikkauksena joko a) keikkaliput vip upgradeineen tai b) nettishoppailu.

15. Mistä olit tosi innoissasi?
- Bändit, An Cafe, SuG, ADAMS, karaoke, keikat, miitit, Gamma, Baro, B1A4, BTS, tanssiminen, materialismionnellisuus

16. Mikä laulu tulee muistuttamaan vuodesta 2015?

- Sennen Dive!!!!! (An Cafe), SICK'S (SuG), Dizzy Love (ADAMS), I NEED U (BTS), Just Right (Got7)

17. Verrattuna tähän aikaan vuosi sitten, oletko nyt
a) Onnellisempi vai surullisempi? – Uskoisin, että onnellisempi.
b) Lihavampi vai laihempi? – Samankokoinen, uskoisin.
c) Rikkaampi vai köyhempi? – Rikkaampi

18. Mitä toivot, että olisit tehnyt enemmän vuonna 2015?
- Olisin voinut siivota huonetta enemmän.

19. Entä vähemmän?
- "No mutta siihen on vielä aikaa" ajatuksen viljelyä olisi voinut vähentää.

20. Miten vietät/vietit joulun?
- Jouluaattona käytiin mummilla ja ukilla, sinne tuli myös tädin perhe.

21. Rakastuitko vuonna 2015?
- No siis olihan mulla niitä momentteja mm. Chiyun.... En.

22. Montako yhden illan juttua sinulla oli vuonna 2015?
- En harrasta.

23. Mikä oli lempi-tv-ohjelmasi?
- Noin viikon uutiset oli parasta!

24. Vihaatko nyt ketään, jota et vihannut vuosi sitten?
- En.

25. Paras lukemasi kirja vuonna 2015?
- En ehtinyt juurikaan harrastamaan kirjoja.

26. Vuoden paras musiikkilöytösi?
- ADAMS (rakastuin tänä vuonna kunnolla heidän musiikkiinsa), Got7 ja BTS oli aika kovia.

29. Suosikkielokuvasi vuonna 2015?
- En edes muista mitä kävin katsomassa. Hmm, Into the Woods oli hauska.

30. Mitä teit synttäripäivänäsi ja paljonko täytit?
- Täytin pyöreitä - 20 vuotta. Olin töissä (työkokeilu), työpäivän päätyttyä menin kahvilaan kuluttamaan aikaa ennen Kpop tanssituntia. Mä pidin kys. oppitunnin, jossa mm. jaoin karkkia synttäreiden kunniaksi.

31. Mikä yksi asia olisi tehnyt vuodesta 2015 paremman?
- Ehkä se, jos olisin päässyt Boyfriendin keikalle? En mennyt koska raha ja aikataulut (oli niin lähellä yliopiston pääsykokeita), mutta jos olisin mennyt niin olisin tavannut yhden ulkomaalaisen tuttuni, mikä olisi ollut ihan loistavaa!

32. Kuinka kuvailisit vuoden 2015 omaa "muotiasi"?
- Mukava? Ainakin loppupuoliskolla rakastin käyttää mun kpop characters sukkia ja koko vuoden ajan mulla on usein ollut keikkapaita/huppari päällä, jos ei oo ihmeempiä pukuvaatimuksia/suunnitelmia. Snapback oli kans yksi vakiovarusteita.

33. Mikä piti sinut järjissäsi?
- Mulle tärkeät ihmiset oli erityisen arvokkaita. ♥ Ja musiikki.

34. Kenestä julkisuuden henkilöstä pidit eniten?
- Teruki ? ♥ Lisäksi oli Yuuki, Gamma, Adam, Shota, Yuji, Chiyu, Hobi, Bambam, Chen ja Chanyeol... ja mitäs näitä kaikkia nyt olikaan.

35. Mikä poliittinen tapahtuma herätti eniten tunteita?
- Leikkaukset eri tuista, postilakko

36. Ketä kaipasit?

- Kaverit, An Cafe, SuG, Shota, Baro, Eunhyuk & Donghae, B:eta, Sungmin ....

37. Kerro arvokas elämänohje, jonka opit v. 2015?
- Elämä on oikukas. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti